• Audi TT 2001 Regulacja ksenonów.....

#1 Audi TT 2001 Regulacja ksenonów.....


от grisza69 28 Май 2018, 23:08
Witajcie,
Poległem na Szkopskiej ziemi z fantastycznym produktem Audi TT, matoły w serwisie chcą mi wymieniać całe wiązki plus moduł komfortu... za bagatelka 3500 Euro
(wartość auta w dużych porywach 3000) ale do rzeczy:

TT-ka miała ksenony fabryczne plus całe gadżety fabryczne, czyli system pseudo mycia oraz automatyczną regulację samo poziomowania plus korektor ustawienia świateł zlokalizowany obok wyłącznika świateł drogowych zaraz koło ściemniacza podświetlania deski.

Wszytko pięknie działało do momentu kiedy nie pojechałem na przegląd i Pan TUVMAN zaczął wybrzydzać że ksenony nie mają ostrej krawędzi światła i cienia .... ok auto ma 17 lat ksenony swoje wyświeciły , nie ma dyskusji... podjąłem decyzje o wymianie lamp. Znalazł jeszcze pęknięta sprężynę w przedniej kolumnie, ok bezpieczeństwo ponad wszytko wiec kupiłem gwintowane zawieszenie, do zawieszenia doszły chińskie badziewne lampy za około 400 euro para ( jeden ksenon używka od 500 Euro a nowy ponad tysiąc ileś... ) lampy chińskie z normalnymi żarnikami na H7 plus z korektorami jak w oryginalnych lampach.

Zamontowałem wszytko do kupy. Auto poszło 5 cm niżej wiec rozjechały się czujniki poziomowania.
Zgodnie z wytycznymi po odpięciu jakiegokolwiek elementu z układu lamp i korekcji ustawienia należy przeprowadzić adaptację ustawienia lamp i czujników .... i tutaj schody się zaczynają ....

Używam Diaga DS150 ryżowej produkcji który obsługuje wszystkie moduły tego samochodu.
Przy adaptacji procedura przechodzi przez poszczególne kroki :
1 lampy idą na dół i idą ...
2 lampy idą do góry i to też działa....
3 powinien wyliczyć procentową korekcję ( tutaj mam zwis puste pole wartości )
4 po chwili pisze, że jest ok
5 daje zapisz ustawienia - potwierdza zapisanie ( zero błędów w sterowniku komunikat system ok )
6 sprawdzam jest ok wszystkie funkcje działają ale tylko do pierwszego opuszczenia lamp przez korektor mechaniczny potem ta funkcja przestaje działać , pomimo, że za każdym razem działa automatyczne ustawienie po zapaleniu lamp lub włączeniu stacyjki ( tak to działało do tej pory) Po podłożeniu oryginalnych lamp mam taką samą sytuację. Lampy wykluczam jako powód nie działania.

Bez funkcji mechanicznej regulacji nie przejdę przeglądu, pomimo, że z tyłu nie ma miejsca na papierosa co dopiero na pasażera, to jak jest taka funkcja w samochodzie to ma działać i koniec - jaki kraj tacy terroryści ...

Moje pytanie :
Czy ktoś z Was posiada taki samochód i jeszcze DS 150 tak aby porównać czy to jest błąd oprogramowania lub /i tego mojego diaga ( nie radzi sobie z procesorem motoroli ) czy to jest tylko możliwe do zaprogramowania przez VAG - Com .
Niestety nie mam VAGCOMA pod ręka a serwisy mają tylko jedną solucję o której pisałem wcześniej ( wolę kupić druga TT niż dać im 3500 Euro za nic)

Może ktoś z Was borykał się z takim samym problemem i jest prostsza solucja niż wymiana kabli i sterowników.... co jest kompletnym bezsensem ....

Instalacja i wszystkie połączenia zgodne ze schematem , czujniki wymienione , ustawione na 2,45V wszystko działa do pierwszego opuszczenia świateł.

PS To może byc TT lub Audi A3 8J samochody z lat 99 -2004..

Grzesiek

Re: Audi TT 2001 Regulacja ksenonów.....


от Google Adsense [BOT] 28 Май 2018, 23:08

#2 Re: Audi TT 2001 Regulacja ksenonów.....  


от grisza69 6 Ноябрь 2018, 02:35
Temat rozwiązany..... VagCom zaprogramował moduł .

Re: Audi TT 2001 Regulacja ksenonów.....  


от Google Adsense [BOT] 6 Ноябрь 2018, 02:35
Похожие Темы
Toyota Yaris 1.0 GS 2001 Key fob component identification[РЕШЕНО]

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

_______________________________
Все права защищены. Вы не можете копировать любой контент и элементов этого сайта без разрешения.
Все торговые марки, продукты или услуги, опубликованные на этом сайте принадлежат их законным владельцам, защищены авторским правом и используются только в информационных целях.