Zasady działu: Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu
- Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
- Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe PCB (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego PCB, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie można znaleźć oznaczenia, należy zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
- Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
- Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także jakichkolwiek wsadów BIOS / firmware (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
- Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
- Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
- Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.
Re: Lenovo L340-15IRH Brak dżwieku
przez Google Adsense [BOT] • 27 sierpnia 2022, 17:53
Wygląda na problem z firmware (FW).
Zainstaluj najnowszy BIOS, jeśli jeszcze go nie masz i z zakładki Chipset na Lenovo Support:
Najpierw Intel Chipset a potem MEI.
Przy restarcie powinno zaktualizować ME i przywrócić funkcjonalność audio.
Możesz jeszcze zainstalować audio driver ze strony Lenovo, czasami Windows Update ma wadliwe sterowniki lub niepełne.
Zainstaluj najnowszy BIOS, jeśli jeszcze go nie masz i z zakładki Chipset na Lenovo Support:
Najpierw Intel Chipset a potem MEI.
Przy restarcie powinno zaktualizować ME i przywrócić funkcjonalność audio.
Możesz jeszcze zainstalować audio driver ze strony Lenovo, czasami Windows Update ma wadliwe sterowniki lub niepełne.
Cześć,
problem nie jest hardware tylko software.
Należy przeinstalować sterownik.
Najpierw wejść w usługi, następnie windows audio, zatrzymać usługę, następnie uruchomić ta samą usługę (w polu wyboru musi być automatycznie) przejść do rozwiązania problemów audio, wyszukać problem, wskazać nowy sterownik.
Uruchomić ponownie komputer.
problem nie jest hardware tylko software.
Należy przeinstalować sterownik.
Najpierw wejść w usługi, następnie windows audio, zatrzymać usługę, następnie uruchomić ta samą usługę (w polu wyboru musi być automatycznie) przejść do rozwiązania problemów audio, wyszukać problem, wskazać nowy sterownik.
Uruchomić ponownie komputer.
Re: Lenovo L340-15IRH Brak dżwieku
przez Google Adsense [BOT] • 28 sierpnia 2022, 13:08
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
_______________________________Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.