Forum rules: Click here to view the forum rules
- Topic title should contain the brief description of problem.
- Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
- It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
- You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
- It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.
Re: Re: Menadżer do serwisu
by Google Adsense [BOT] • 8 March 2012, 22:59
Weszliśmy we współpracę z producentem ntsn
Jeśli ktoś chce kupić oprogramowanie ntsn z małym rabatem proszę o kontakt przez PW - tylko tą droga będzie udzielany rabat.
Oferta rabatowa tylko na forum i tylko przez PW - promocja dotyczy tylko polecanych "zaprzyjaźnionych" klientów.
Licencja będzie normalnie wystawiona na kupującego - nie sprzedajemy swoich licencji.
Cennik podstawowy
serwis.ntsn.pl/cennik.html
Oferta rabatowa tylko na forum i tylko przez PW - promocja dotyczy tylko "zaprzyjaźnionych" klientów.
Jeśli ktoś chce kupić oprogramowanie ntsn z małym rabatem proszę o kontakt przez PW - tylko tą droga będzie udzielany rabat.
Oferta rabatowa tylko na forum i tylko przez PW - promocja dotyczy tylko polecanych "zaprzyjaźnionych" klientów.
Licencja będzie normalnie wystawiona na kupującego - nie sprzedajemy swoich licencji.
Cennik podstawowy
serwis.ntsn.pl/cennik.html
Oferta rabatowa tylko na forum i tylko przez PW - promocja dotyczy tylko "zaprzyjaźnionych" klientów.
A tu http://adiserwis.pl/programy/nasze-programy/71-aserwis do pobrania darmowy i prosty program do prowadzenia serwisu. Jak rozmawiałem z autorem to mówił, że przygotowuje aktualizacje programu do współpracy z czytnikiem kodów kreskowych. Raporty można łatwo dostosować do własnych potrzeb a program jest darmowy.
Mam nadzieję, że się autor nie obrazi za podesłanie tutaj linku :)
Mam nadzieję, że się autor nie obrazi za podesłanie tutaj linku :)
Ja mam zrobiony system w oparciu o darmowego VTigera zalety w porównaniu z innymi programami:
- serwis online dostępny przez internet,
- przy tworzeniu nowego użytkownika automatycznie tworzone jest mu konto gdzie ma podgląd swoich danych,
- przy zgłoszeniach zapisuje się korespondencja z klientem (historia) typu: naprawa tego i tego koszt 200 zł, klient dostaje informację na maila ze ma nową wiadomość - loguje się do systemu i odpowiada,
- do zgłoszeń możemy dowolne pliki dokładać (zdjęcia, scany pism itd...)
- serwis online dostępny przez internet,
- przy tworzeniu nowego użytkownika automatycznie tworzone jest mu konto gdzie ma podgląd swoich danych,
- przy zgłoszeniach zapisuje się korespondencja z klientem (historia) typu: naprawa tego i tego koszt 200 zł, klient dostaje informację na maila ze ma nową wiadomość - loguje się do systemu i odpowiada,
- do zgłoszeń możemy dowolne pliki dokładać (zdjęcia, scany pism itd...)
vTiger jest systemem otwartym mozna go sobie samemu dostosować do własnych potrzeb.
Faktem jest że informacja kolegi Emios to tak o niczym nie mówi bo fakt że coś ma... no cóż w tym temacie chyba nie chwalimy się tym co mamy a dzielimy się informacjami, dostępnością, możliwością zakupu, rozwiązaniami jakie stosujemy itp.
Kolega Emios mógłby dać chociaż link do swojego serwisu by można było go obejrzeć i np. podjąć z kolegą rozmowy handlowe :)
Faktem jest że informacja kolegi Emios to tak o niczym nie mówi bo fakt że coś ma... no cóż w tym temacie chyba nie chwalimy się tym co mamy a dzielimy się informacjami, dostępnością, możliwością zakupu, rozwiązaniami jakie stosujemy itp.
Kolega Emios mógłby dać chociaż link do swojego serwisu by można było go obejrzeć i np. podjąć z kolegą rozmowy handlowe :)
infobit wrote:Kolega Emios mógłby dać chociaż link do swojego serwisu by można było go obejrzeć i np. podjąć z kolegą rozmowy handlowe
Można sprawdzić sobie demo pod wskazanym poniżej linkiem:
http://www.vtiger.com/blogs/?p=917
A więc po kolei:
login: emios
hasło: do odszukania w tekście (bardzo proszę o niezmienianie hasła)
1. Tworzymy nową osobę kontaktową poprzez wpisanie danych, po zatwierdzeniu pojawiają się nam wszystkie dane klienta, wtedy też możemy określić czy osoba ma być "Użytkownik Portalu". Jeśli zapiszemy użytkownika automatycznie zostanie mu utworzone konto w portalu (wygenerowany login i P@$$w0rd zostaną wysłane na adres ze zgłoszenia).
Przy tworzeniu osób system jest rozbudowany o tabele klient, możemy rozumieć to jako firma (do firmy może zostać przypisanych kilka osób kontaktowych)
2. Tworzymy zgłoszenie serwisowe wypełniając odpowiednio pola, tu możemy wybrać osobę kontaktową bądź klienta (powiadomienia dostanie kilka osób, przy dużych firmach się przydaje gdzie kilka osób jest decydujących technik-do wydania decyzji, księgowa do puszczenia przelewu, cieć do odebrania paczki )
Następne kroki to już tylko edycja zgłoszenia - korespondencja, dodawanie zdjęć, zmiana statusu itd....
Każdy z kolegów niech sobie utworzy po zgłoszeniu wraz ze swoim mailem wtedy będzie widział jak system działa, co do maila administratora to nie jestem pewny czy mogę utworzyć jakiś na darmowym koncie - jeśli jest to zgodne z prawem do testów bardzo proszę utworzyć oraz zmienić w ustawieniach.
Bardzo ale to bardzo proszę o uwagi i spostrzeżenia, jeśli ktoś byłby zainteresowany bardzo proszę o kontakt na priva, kodem się podzielę. Wdrożyć każdy może sobie na swoją rękę, niestety nasz człowiek nie ma na to czasu (praca+wykłady na uczelni), oczywiście opis jesteśmy w stanie udostępnić, a miejsce na serwerze też się znajdzie jak ktoś nie posiada.
Code: Select all
http://serwisik.emikomp.pl
login: emios
hasło: do odszukania w tekście (bardzo proszę o niezmienianie hasła)
1. Tworzymy nową osobę kontaktową poprzez wpisanie danych, po zatwierdzeniu pojawiają się nam wszystkie dane klienta, wtedy też możemy określić czy osoba ma być "Użytkownik Portalu". Jeśli zapiszemy użytkownika automatycznie zostanie mu utworzone konto w portalu (wygenerowany login i P@$$w0rd zostaną wysłane na adres ze zgłoszenia).
Przy tworzeniu osób system jest rozbudowany o tabele klient, możemy rozumieć to jako firma (do firmy może zostać przypisanych kilka osób kontaktowych)
2. Tworzymy zgłoszenie serwisowe wypełniając odpowiednio pola, tu możemy wybrać osobę kontaktową bądź klienta (powiadomienia dostanie kilka osób, przy dużych firmach się przydaje gdzie kilka osób jest decydujących technik-do wydania decyzji, księgowa do puszczenia przelewu, cieć do odebrania paczki )
Następne kroki to już tylko edycja zgłoszenia - korespondencja, dodawanie zdjęć, zmiana statusu itd....
Każdy z kolegów niech sobie utworzy po zgłoszeniu wraz ze swoim mailem wtedy będzie widział jak system działa, co do maila administratora to nie jestem pewny czy mogę utworzyć jakiś na darmowym koncie - jeśli jest to zgodne z prawem do testów bardzo proszę utworzyć oraz zmienić w ustawieniach.
Bardzo ale to bardzo proszę o uwagi i spostrzeżenia, jeśli ktoś byłby zainteresowany bardzo proszę o kontakt na priva, kodem się podzielę. Wdrożyć każdy może sobie na swoją rękę, niestety nasz człowiek nie ma na to czasu (praca+wykłady na uczelni), oczywiście opis jesteśmy w stanie udostępnić, a miejsce na serwerze też się znajdzie jak ktoś nie posiada.
W dniu 22 października ukazała się nowa wersja programu do serwisu - ntsn.serwis – wersja 1.19.1.Najważniejsze zmiany w stosunku do wersji poprzedniej:
karta sprzętu z modułem magazynowym
wysyłanie emaili z programu
drukowanie etykiet / stickerów na sprzęt
rozbudowany moduł rozliczeń zintegrowany z modułem statystycznym
wyszukiwanie naprawy po zewnętrznym numerze naprawy
Dodatkowo nowa wersja zawiera dużo poprawek.
Wersja 1.19.1 do pobrania dostępna jest na stronie:
Jak kogoś program interesuje to mam możliwość udzielenia rabatu 10% - szczegóły na PW.
karta sprzętu z modułem magazynowym
wysyłanie emaili z programu
drukowanie etykiet / stickerów na sprzęt
rozbudowany moduł rozliczeń zintegrowany z modułem statystycznym
wyszukiwanie naprawy po zewnętrznym numerze naprawy
Dodatkowo nowa wersja zawiera dużo poprawek.
Wersja 1.19.1 do pobrania dostępna jest na stronie:
Code: Select all
http://serwis.ntsn.pl/pobierz.html
Jak kogoś program interesuje to mam możliwość udzielenia rabatu 10% - szczegóły na PW.
kbrygola wrote:Interesuje mnie możliwość importu z Opusa, z tego co słyszałem w kolejnych wersjach miała być odpowiednia opcja wprost w programie,
Nie ma takiej opcji, nie wiem co ty słyszałeś ale ja pierwsze słyszę ale dopytam u źródła.
kbrygola wrote:czy istnieje jakiś sposób na "ręczne" przeniesienie bazy z Opusa do Ntsn?
Nie.
Masz to co ja miałem rok temu - jakiś czas praca na dwóch programach.
Re: Menadżer do serwisu
by Google Adsense [BOT] • 25 October 2012, 20:45
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
_______________________________All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.