Forum rules: Click here to view the forum rules
- Topic title should contain the brief description of problem.
- Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
- It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
- You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
- It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.
Re: Re: Menadżer do serwisu
by Google Adsense [BOT] • 25 October 2012, 20:47
Spodziewam się, że różnica jest kolosalna ale dla serwisu przechodzącego na nowy program archiwum nie musi być rozbudowane: to tylko najważniejsze pola z datami, sprzętem i opisem naprawy. Myślę, że w parę dni można sobie ręcznie takie rzeczy poprzerzucać żeby potem nie używać równolegle 2 programów.
-- Dodano: czwartek, 25 paź 2012, 22:02 --
A pytam bo sam używam Opusa ale z racji tego, że program się nie rozwija a ja tak, pewnie wkrótce będę musiał coś postanowić
-- Dodano: czwartek, 25 paź 2012, 22:02 --
A pytam bo sam używam Opusa ale z racji tego, że program się nie rozwija a ja tak, pewnie wkrótce będę musiał coś postanowić
marioj77 wrote:Skoro jeden program pracuje na bazie danych i drugi również to co stoi na przeszkodzie w przeniesieniu danych z Opusa?
Wiem że teoretycznie jest to możliwe. Będzie kosztowało trochę czasu, trudno oczekiwać aby tabele w bazach w obu programach zostały zorganizowane w identyczny sposób, trzeba więc będzie dostosować w odpowiedni sposób te dane. Jest oprogramowanie do edycji baz, był link gdzieś na forum, myślę że można spróbować. Robiłem już modyfikacje bazy opusa, bazy ntsn jeszcze nie otwierałem.
marek216 wrote:Oficjalna informacja:
Nie mam możliwości importu bazy z opusa.
Temat zasugerowałem - jak zostanie rozpatrzony zobaczymy.
Brzmi to jak SOS#3 (standardowa odpowiedź serwisanta/administratora numer 3)
Nie takie bazy dało się konwertować więc nie widzę powodu żeby nie było to możliwe. Niech się lepiej przyznają że jest to dla nich nieopłacalne żeby kilku klientów mogło sobie dane przenieść lub im się poprostu nie chce.
Niech się lepiej przyznają że jest to dla nich nieopłacalne żeby kilku klientów mogło sobie dane przenieść lub im się poprostu nie chce.
Nie mnie zgadywać dlaczego nie kładą nacisku na import z OPUSa. Idąc tym tokiem rozumowania jaki zaprezentował kolega wyżej skoro z OPUSa się da to pewnie i z Labradora3 i wielu innych - tylko czy czas poświęcony na prace nad konwersją zostanie przełożony na ilość nowych klientów. Osobiście wątpię.
Coreix - Colocation, Dedicated Servers, VPS, 24h/365 Human Technical Support https://coreix.net.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Vogelek23 wrote:Na chwilę obecną nie warta ani krzty uwagi - trzymanie firmowej bazy klientów i zleceń na serwerze obcej osoby prywatnej, która w dodatku ukrywa swoje dane osobowe/firmowe, graniczy z głupotą.
Pełna zgoda z Łukaszem.
Co gdy firma zniknie? Co gdy serwer padnie?
Jak wygląda kwestia backup'u?
pawel80 wrote:A co z ochroną danych osobowych klienta, jaka jest pewność że nie zostanie ona wykorzystana przez osoby trzecie.
Nie ma - odpowiedź na oba powyższe pytania.
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Re: Menadżer do serwisu
by Google Adsense [BOT] • 8 December 2013, 19:43
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
_______________________________All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.