Witam,
mam (dobrze już znany) problem z klientem, który zapragnął odebrać laptopa po niecałym roku od zamknięcia zgłoszenia.
Klient został poinformowany o naliczeniu opłaty magazynowej zgodnej z regulaminem. Taka informacja informacja znajduję się także na dokumencie przyjęcia sprzętu do serwisu.
Zgodnie z regulaminem mojego serwisu, opłata może zostać naliczana po 14 dniach od powiadomienia klienta o zamknięciu zgłoszenia.
Wg regulaminu, za skuteczne powiadomienie rozumie się m.in. powiadomienie telefoniczne.
I tutaj pojawia się problem - czy prawo nie zastrzega przypadkiem, że w takich sytuacjach TRZEBA powiadomić klienta pisemnie (za potwierdzeniem odbioru) ?
Zastanawia mnie to, bo przecież list polecony to klasyczna forma oficjalnego powiadamiania. Natomiast w żaden sposób nie można dowieść jaka była treść pisma, tak samo jak nie można dowieść treści rozmowy telefonicznej.
mam (dobrze już znany) problem z klientem, który zapragnął odebrać laptopa po niecałym roku od zamknięcia zgłoszenia.
Klient został poinformowany o naliczeniu opłaty magazynowej zgodnej z regulaminem. Taka informacja informacja znajduję się także na dokumencie przyjęcia sprzętu do serwisu.
Zgodnie z regulaminem mojego serwisu, opłata może zostać naliczana po 14 dniach od powiadomienia klienta o zamknięciu zgłoszenia.
Wg regulaminu, za skuteczne powiadomienie rozumie się m.in. powiadomienie telefoniczne.
I tutaj pojawia się problem - czy prawo nie zastrzega przypadkiem, że w takich sytuacjach TRZEBA powiadomić klienta pisemnie (za potwierdzeniem odbioru) ?
Zastanawia mnie to, bo przecież list polecony to klasyczna forma oficjalnego powiadamiania. Natomiast w żaden sposób nie można dowieść jaka była treść pisma, tak samo jak nie można dowieść treści rozmowy telefonicznej.