• Przetwornice i klucze

Правила форуму:Натисніть тут для перегляду правил форуму

1. Назва теми повинна містити короткий опис проблеми.
  2. Тема повідомлення має містити розгорнутий опис проблеми та питання.
  3. Забороняється публікувати вкладення з повною документацією або файлами БІОС, а також посилатися на будь-які сторонні веб-сайти, на яких розміщені такі файли. Дозволяється публікувати лише невелику частину документації (до однієї сторінки на пост).
  4. Ви можете описати лише одну проблему на тему. Для кожної іншої проблеми слід відкривати нову тему.
  5. Тут суворо заборонено вимагати будь-яку документацію чи файли БІОС. Для таких запитів використовуйте підфорум ЗАПИТ НА ДОКУМЕНТАЦІЮ/БІОС.

#1 Przetwornice i klucze

shao 25 Листопада 2013, 15:53
Witam,

chciałbym porządnie zaopatrzyć serwis w elementy elektroniczne. Drobnicę typu rezystory i kondensatory można dosyć tanio kupić w paczkach.
Gorzej z przetwornicami i kluczami - nie mam aż takiego doświadczenia, żeby samemu zrobić jakiś rozsądny zapas w serwisie.

Czy mogę liczyć, że ktoś podzieli się swoją lista kluczy i przetwornic, które zawsze trzyma w serwisie bo często 'schodzą'?
Nie jest to chyba tajemnica więc liczę na pomoc :)

Re: Przetwornice i klucze

Google Adsense [BOT] 25 Листопада 2013, 15:53

#2 Re: Przetwornice i klucze

shao 2 Грудня 2013, 13:20
Proszę kolegów i koleżanki o podpowiedź, nie jest to chyba strzeżona tajemnica każdego serwisu :)
Nie mam jeszcze takiego doświadczenia, żeby samemu spisać wszystkie użyteczne elementy, a chciałbym większość mieć zawsze pod ręką, żeby nie zastanawiać się czy zamawiać np. ten czy inny klucz do danego przypadku.

#3 Re: Przetwornice i klucze

matisblu 2 Грудня 2013, 17:11
Witam!
Odpowiedź na pytanie kolegi nie jest tajemnicą, lecz jest bardzo trudna do udzielenia.