• Menadżer do serwisu

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać skrócony opis problemu.
  2. Treść wątku powinna zawierać rozszerzony opis problemu oraz sformułowane pytanie.
  3. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów/wsadów BIOS, ani linkowanie do tych plików, zamieszczonych na innych stronach. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę lub naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  4. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O SCHEMATY/BIOS.

#61 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 25 października 2012, 20:47
marioj77 napisał(a):Skoro jeden program pracuje na bazie danych i drugi również to co stoi na przeszkodzie w przeniesieniu danych z Opusa?


Konstrukcja bazy?
Widziałeś bazę opusa i bazę NTSN?
Możesz napisać skrypt do importu danych - twórcy będą wdzięczni :)

Re: Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 25 października 2012, 20:47

#62 Re: Menadżer do serwisu


przez marioj77 25 października 2012, 20:55
Spodziewam się, że różnica jest kolosalna ale dla serwisu przechodzącego na nowy program archiwum nie musi być rozbudowane: to tylko najważniejsze pola z datami, sprzętem i opisem naprawy. Myślę, że w parę dni można sobie ręcznie takie rzeczy poprzerzucać żeby potem nie używać równolegle 2 programów.

-- Dodano: czwartek, 25 paź 2012, 22:02 --

A pytam bo sam używam Opusa ale z racji tego, że program się nie rozwija a ja tak, pewnie wkrótce będę musiał coś postanowić ;)

#63 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 25 października 2012, 21:09
Rok temu miałem Twój dylemat.
Olałem import bazy, przez dwa miesiące używałem dwóch programów - bez stresu i niepotrzebnych problemów.
Jutro udzielę ci więcej informacji, bo właśnie doczytałem, że NTSN wykupił opusa.

#64 Re: Menadżer do serwisu


przez kbrygola 25 października 2012, 21:09
marioj77 napisał(a):Skoro jeden program pracuje na bazie danych i drugi również to co stoi na przeszkodzie w przeniesieniu danych z Opusa?

Wiem że teoretycznie jest to możliwe. Będzie kosztowało trochę czasu, trudno oczekiwać aby tabele w bazach w obu programach zostały zorganizowane w identyczny sposób, trzeba więc będzie dostosować w odpowiedni sposób te dane. Jest oprogramowanie do edycji baz, był link gdzieś na forum, myślę że można spróbować. Robiłem już modyfikacje bazy opusa, bazy ntsn jeszcze nie otwierałem.

#65 Re: Menadżer do serwisu


przez marioj77 25 października 2012, 21:13
Jeśli chodzi o oprogramowanie to można database browser portable za free ściągnąć, w mysql przez phpmyadmin się wygodnie grzebie, przez Excela i pliki csv idzie przerzucić co najważniejsze.
Jak znajdę chwilę czasu to zainstaluję ntsn i pokombinuję z przerzuceniem bazy Opusa.

#66 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 26 października 2012, 08:35
Oficjalna informacja:
Nie mam możliwości importu bazy z opusa.
Temat zasugerowałem - jak zostanie rozpatrzony zobaczymy.

#67 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 23 listopada 2012, 10:45
Istotna informacja, niezamieszczona na stronie ntsn:

Po zakończeniu subskrypcji program od wersji 1.19.1 nadal działa - zablokowane jest dodawanie nowych zleceń.
Więc ew. wycofanie się z ntsn nie sparaliżuje serwisu :)

#68 Re: Menadżer do serwisu


przez krakers11 25 listopada 2012, 19:01
Ja korzystam z programu serwis3 od firmy kambit. Program w miarę prosty jednak biorąc pod uwagę cenę zakupu nie jest idealny.

#69 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 25 listopada 2012, 19:57
Jeśli się nie mylę to Serwis3 jest klonem OPUSa - tyle że bardziej kolorowym.

Pewności nie mam i sprawdzić nie mam jak bo mi się wersja czasowa na kompie skończyła i musiałbym rejestry poczyścić żeby sprawdzić Testowałem ten program i z intuicyjnością miał niewiele wspólnego skoro go nie kupiłem ;)

#70 Re: Menadżer do serwisu


przez willyvmm 8 grudnia 2012, 09:28
marek216 napisał(a):Oficjalna informacja:
Nie mam możliwości importu bazy z opusa.
Temat zasugerowałem - jak zostanie rozpatrzony zobaczymy.


Brzmi to jak SOS#3 (standardowa odpowiedź serwisanta/administratora numer 3)

Nie takie bazy dało się konwertować więc nie widzę powodu żeby nie było to możliwe. Niech się lepiej przyznają że jest to dla nich nieopłacalne żeby kilku klientów mogło sobie dane przenieść lub im się poprostu nie chce.

#71 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 8 grudnia 2012, 17:17
Niech się lepiej przyznają że jest to dla nich nieopłacalne żeby kilku klientów mogło sobie dane przenieść lub im się poprostu nie chce.


Nie mnie zgadywać dlaczego nie kładą nacisku na import z OPUSa. Idąc tym tokiem rozumowania jaki zaprezentował kolega wyżej skoro z OPUSa się da to pewnie i z Labradora3 i wielu innych - tylko czy czas poświęcony na prace nad konwersją zostanie przełożony na ilość nowych klientów. Osobiście wątpię.

#72 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 10 maja 2013, 05:54
NTSN się rozwija.
Funkcja fakturowania jest już na etapie testów.
Obrazek

Kolejna ciekawa informacja: w przygotowaniu jest wersja na iOS.

#73 Re: Menadżer do serwisu


przez keymaker 11 maja 2013, 22:07
Przydałby się jeszcze "Rachunek" :)

#74 Re: Menadżer do serwisu


przez tomerrro 8 grudnia 2013, 13:19
Pojawił się ciekawy program do prowadzenia serwisu: serwisant-online.pl
Myślę że to pozycja warta uwagi sami zerknijcie.

Pzdr.
T

#75 Re: Menadżer do serwisu


przez pawel80 8 grudnia 2013, 15:29
A co z ochroną danych osobowych klienta, jaka jest pewność że nie zostanie ona wykorzystana przez osoby trzecie.
Na stronie nie doczytałem się aby była ona w jakiś sposób chroniona.
I dostępne tylko dla zakladajacego konto w serwisant-online.

#76 Re: Menadżer do serwisu


przez Vogelek23 8 grudnia 2013, 15:59
tomerrro napisał(a):Myślę że to pozycja warta uwagi sami zerknijcie.
Na chwilę obecną nie warta ani krzty uwagi - trzymanie firmowej bazy klientów i zleceń na serwerze obcej osoby prywatnej, która w dodatku ukrywa swoje dane osobowe/firmowe, graniczy z głupotą.

#77 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 8 grudnia 2013, 17:58
Vogelek23 napisał(a):Na chwilę obecną nie warta ani krzty uwagi - trzymanie firmowej bazy klientów i zleceń na serwerze obcej osoby prywatnej, która w dodatku ukrywa swoje dane osobowe/firmowe, graniczy z głupotą.


Pełna zgoda z Łukaszem.
Co gdy firma zniknie? Co gdy serwer padnie?
Jak wygląda kwestia backup'u?

pawel80 napisał(a):A co z ochroną danych osobowych klienta, jaka jest pewność że nie zostanie ona wykorzystana przez osoby trzecie.


Nie ma - odpowiedź na oba powyższe pytania.

#78 Re: Menadżer do serwisu


przez arvika 8 grudnia 2013, 18:48
Firma bez adresu. Osobiście takie firmy omijam szerokim łukiem.

#79 Re: Menadżer do serwisu


przez Vogelek23 8 grudnia 2013, 19:26
arvika napisał(a):Firma bez adresu.
Michał, jaka firma? Domena jest zarejestrowana na osobę prywatną.

#80 Re: Menadżer do serwisu


przez adam1114 8 grudnia 2013, 19:43
To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie, jednak dziwi mnie, że nie można kupić programu który instaluje u siebie, a co jak będę miał np kilkugodzinną awarię u dostawcy internetu? Co prawda takie sytuacje to rzadkość, ale się zdarzają.

Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 8 grudnia 2013, 19:43

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.