#521 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czasu.
by pawel80 • 18 December 2014, 01:08
Tu nie ma co generalizować, że to tylko nasza natura Polaka jest do przekrętów nauczona.
Tak jak kolega pocinas i ja uważam, że wszędzie są ludzie co mają innych w d... i nic sobie z klienta nie robią.
Ja np. ostatnio kartę graficzną na eBay do naprawy kupiłem od angielskiego serwisu (jak to się później okazało).
Po opisie ładnie to sprzedawca napisał, a mianowicie karta kolegi nierozkręcana itp. itd. komputer się z nią nie włącza, oczywiście dodał, że zwrotu nie uznaje.
A tak ta karta nie rozkręcana przez ów serwis ładnie w środku wyglądała.
[url=https://www.elvikom.pl/obrazki/_f/f_0024473.jpg][/url]
Oczywiście napisałem do sprzedawcy i nie chodziło mi tu o pieniążki (choć mało nie kosztowała) tylko o zaufanie i dotrzymanie danego słowa pisanego . Skoro opis przedmiotu nie jest zgodny prosiłem o zwrot całkowity kosztów. On natomiast ładnym angielskim, żebym czytał ze zrozumieniem karta sprzedawana jako uszkodzona i na części i szmalu nie odda.
Oczywiście eBay, jak i wszystkie korporacje na tym świecie o jednostce zazwyczaj zapominają, jak i po stronie kupującego nie stoją murem, bo ci również oszukują.
Pan sprzedawca olał mnie całkowicie i nie miał zamiaru polubownie tego zakończyć, jak to z oszustami bywa, zapomniał on natomiast o tym, że na maile i wiadomości trzeba odpisywać, a nie ściemę pisać. Pieniążki w całości odzyskane i trwało to 2 tygodnie, bo takie są procedury.
Konkluzja tej opowieści to i dla sprzedających oraz tych, co kupują, pewnie i Allegro ma podobne systemy ochrony kolega adam1114 masz pełne uzasadnienie być oburzony na sprzedawcę.
Z tym negatywem to można powiedzieć, że strzelił sobie w stopę, bo stracił co najmniej jednego konsumenta, a i zapewne więcej. Odnośnie do straty twojej reputacji, to chyba twój klient, tak czy inaczej, do najlepszych nie należy, skoro nie potrafi zrozumieć, że ty czarodziejem również nie jesteś.
Tak jak kolega pocinas i ja uważam, że wszędzie są ludzie co mają innych w d... i nic sobie z klienta nie robią.
Ja np. ostatnio kartę graficzną na eBay do naprawy kupiłem od angielskiego serwisu (jak to się później okazało).
Po opisie ładnie to sprzedawca napisał, a mianowicie karta kolegi nierozkręcana itp. itd. komputer się z nią nie włącza, oczywiście dodał, że zwrotu nie uznaje.
A tak ta karta nie rozkręcana przez ów serwis ładnie w środku wyglądała.
[url=https://www.elvikom.pl/obrazki/_f/f_0024473.jpg][/url]
Oczywiście napisałem do sprzedawcy i nie chodziło mi tu o pieniążki (choć mało nie kosztowała) tylko o zaufanie i dotrzymanie danego słowa pisanego . Skoro opis przedmiotu nie jest zgodny prosiłem o zwrot całkowity kosztów. On natomiast ładnym angielskim, żebym czytał ze zrozumieniem karta sprzedawana jako uszkodzona i na części i szmalu nie odda.
Oczywiście eBay, jak i wszystkie korporacje na tym świecie o jednostce zazwyczaj zapominają, jak i po stronie kupującego nie stoją murem, bo ci również oszukują.
Pan sprzedawca olał mnie całkowicie i nie miał zamiaru polubownie tego zakończyć, jak to z oszustami bywa, zapomniał on natomiast o tym, że na maile i wiadomości trzeba odpisywać, a nie ściemę pisać. Pieniążki w całości odzyskane i trwało to 2 tygodnie, bo takie są procedury.
Konkluzja tej opowieści to i dla sprzedających oraz tych, co kupują, pewnie i Allegro ma podobne systemy ochrony kolega adam1114 masz pełne uzasadnienie być oburzony na sprzedawcę.
Z tym negatywem to można powiedzieć, że strzelił sobie w stopę, bo stracił co najmniej jednego konsumenta, a i zapewne więcej. Odnośnie do straty twojej reputacji, to chyba twój klient, tak czy inaczej, do najlepszych nie należy, skoro nie potrafi zrozumieć, że ty czarodziejem również nie jesteś.
Coreix - Colocation, Dedicated Servers, VPS, 24h/365 Human Technical Support https://coreix.net.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.