• Service Level - nowa opcja?

Forum rules:Click here to view the forum rules

1. W tym dziale dozwolone jest wyłącznie zgłaszanie problemów, błędów czy też propozycji usprawnień, związanych bezpośrednio z forum Elvikom.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych, a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy.

#1 Service Level - nowa opcja?


by amstel 8 January 2015, 21:31
Witam i z ciekawości pytam co daje nowy opis Service Level ?

Re: Service Level - nowa opcja?


by Google Adsense [BOT] 8 January 2015, 21:31

#2 Re: Service Level


by Usunięty Użytkownik 402 8 January 2015, 21:41
Wg. mojego rozeznania chodzi o podanie, określenie swojego poziomu wiedzy żeby łatwiej żyło się na forum przy odpowiedziach na problemy.

#3 Re: Service Level


by amstel 8 January 2015, 21:47
Faktycznie,masz racje.
Dopiero teraz zauważyłem nową opcje do ustawienia w swoim Profilu.
Service Level: *
Określenie poziomu doświadczenia w naprawach sprzętu komputerowego. Należy wybrać jedną z opcji, aby inni użytkownicy mogli dostosować poziom udzielanych porad do poziomu Twojego doświadczenia.


#4 Re: Service Level  [SOLVED]


by Vogelek23 8 January 2015, 22:09
Ledwie zdążyłem wdrożyć zmianę a już tyle pytań - czyli opcja rzuca się w oczy. To dobrze :)
Aby nasi Użytkownicy nie błądzili zanadto, Service Level w widoku tematu stał się właśnie linkiem do TEGO tematu.

***********************
Znaczenie i opis poziomów Service Level (zgodnie z międzynarodowym oznaczeniem Service Level):

0 (brak) = użytkownik nie potrafi wykonać samodzielnej diagnostyki na żadnym poziomie, nie zna budowy i zasad działania elementów elektronicznych.
1 (niski) = uzytkownik potrafi wykonać podstawową diagnostykę na poziomie modułowym (stwierdzić uszkodzenie matrycy, dysku, pamięci RAM, płyty głównej itd), zna budowę i zasady działania podstawowych elementów elektronicznych (biernych).
2 (średni) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomie 1, a także ograniczoną diagnostykę i naprawę płyty głównej (bez BGA), zna budowę i zasady działania większości elementów elektronicznych (biernych, aktywnych oraz obwodów scalonych).
3 (zaawansowany) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomie 1 i 2, a także pełną diagnostykę i naprawę płyty głównej (wraz z BGA), zna budowę i zasadę działania wszystkich elementów elektronicznych, używanych w sprzęcie komputerowym.
4 (inżynieryjny) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomach 1-3, a także opracowywać modyfikacje ECN (Engineering Change Notice) oraz samodzielnie projektować i uruchamiać układy elektroniczne (w tym systemy komputerowe).

***********************
Krótki tutorial, jak ustawić własny Service Level (na FAQ przyjdzie pora niebawem):
  1. Wchodzimy w Panel Użytkownika,
  2. Klikamy zakładkę Profil
  3. Na górze strony ustawień Profilu wybieramy z listy swój poziom serwisowy
  4. Na dole strony klikamy "Wyślij"

Image

Od tej chwili nasz Service Level wyświetla się w tych miejscach:

Image

Image

Jeśli nie ustawimy swojego Service Level w Panelu Użytkownika, domyślnie będzie się wyświetlał poziom "- (nie wybrano)" - chyba, że administrator tego forum zdecyduje, że sam ustawi stosowny poziom.
Pole to jest jednocześnie polem OBOWIĄZKOWYM podczas rejestracji - każdy nowy Użytkownik będzie musiał wybrać swój poziom serwisowy. Jeśli tego nie zrobi, otrzyma komunikat o błędzie.

Dodatkowo, administrator może jednostkowo zmieniać ustawiony Service Level oraz blokować możliwość jego zmiany, jeśli uzna, że Użytkownik źle ocenił swój poziom - toteż jeśli np. farmer czy amorphe ustawią sobie poziom poniżej 3, dostaną dożywotni zakaz manipulowania przy opcji Service Level ;)

Re: Service Level  [SOLVED]


by Google Adsense [BOT] 8 January 2015, 22:09

Who is online

Users browsing this forum: Vogelek23 and 0 guests

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.