Zasady działu: Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu
1. W tym dziale dozwolone jest wyłącznie zgłaszanie problemów, błędów czy też propozycji usprawnień, związanych bezpośrednio z forum Elvikom.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych, a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy.
1. W tym dziale dozwolone jest wyłącznie zgłaszanie problemów, błędów czy też propozycji usprawnień, związanych bezpośrednio z forum Elvikom.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych, a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy.
Re: Service Level - nowa opcja?
przez Google Adsense [BOT] • 8 stycznia 2015, 21:31
Ledwie zdążyłem wdrożyć zmianę a już tyle pytań - czyli opcja rzuca się w oczy. To dobrze 
Aby nasi Użytkownicy nie błądzili zanadto, Service Level w widoku tematu stał się właśnie linkiem do TEGO tematu.
***********************
Znaczenie i opis poziomów Service Level (zgodnie z międzynarodowym oznaczeniem Service Level):
0 (brak) = użytkownik nie potrafi wykonać samodzielnej diagnostyki na żadnym poziomie, nie zna budowy i zasad działania elementów elektronicznych.
1 (niski) = uzytkownik potrafi wykonać podstawową diagnostykę na poziomie modułowym (stwierdzić uszkodzenie matrycy, dysku, pamięci RAM, płyty głównej itd), zna budowę i zasady działania podstawowych elementów elektronicznych (biernych).
2 (średni) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomie 1, a także ograniczoną diagnostykę i naprawę płyty głównej (bez BGA), zna budowę i zasady działania większości elementów elektronicznych (biernych, aktywnych oraz obwodów scalonych).
3 (zaawansowany) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomie 1 i 2, a także pełną diagnostykę i naprawę płyty głównej (wraz z BGA), zna budowę i zasadę działania wszystkich elementów elektronicznych, używanych w sprzęcie komputerowym.
4 (inżynieryjny) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomach 1-3, a także opracowywać modyfikacje ECN (Engineering Change Notice) oraz samodzielnie projektować i uruchamiać układy elektroniczne (w tym systemy komputerowe).
***********************
Krótki tutorial, jak ustawić własny Service Level (na FAQ przyjdzie pora niebawem):

Od tej chwili nasz Service Level wyświetla się w tych miejscach:


Jeśli nie ustawimy swojego Service Level w Panelu Użytkownika, domyślnie będzie się wyświetlał poziom "- (nie wybrano)" - chyba, że administrator tego forum zdecyduje, że sam ustawi stosowny poziom.
Pole to jest jednocześnie polem OBOWIĄZKOWYM podczas rejestracji - każdy nowy Użytkownik będzie musiał wybrać swój poziom serwisowy. Jeśli tego nie zrobi, otrzyma komunikat o błędzie.
Dodatkowo, administrator może jednostkowo zmieniać ustawiony Service Level oraz blokować możliwość jego zmiany, jeśli uzna, że Użytkownik źle ocenił swój poziom - toteż jeśli np. farmer czy amorphe ustawią sobie poziom poniżej 3, dostaną dożywotni zakaz manipulowania przy opcji Service Level

Aby nasi Użytkownicy nie błądzili zanadto, Service Level w widoku tematu stał się właśnie linkiem do TEGO tematu.
***********************
Znaczenie i opis poziomów Service Level (zgodnie z międzynarodowym oznaczeniem Service Level):
0 (brak) = użytkownik nie potrafi wykonać samodzielnej diagnostyki na żadnym poziomie, nie zna budowy i zasad działania elementów elektronicznych.
1 (niski) = uzytkownik potrafi wykonać podstawową diagnostykę na poziomie modułowym (stwierdzić uszkodzenie matrycy, dysku, pamięci RAM, płyty głównej itd), zna budowę i zasady działania podstawowych elementów elektronicznych (biernych).
2 (średni) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomie 1, a także ograniczoną diagnostykę i naprawę płyty głównej (bez BGA), zna budowę i zasady działania większości elementów elektronicznych (biernych, aktywnych oraz obwodów scalonych).
3 (zaawansowany) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomie 1 i 2, a także pełną diagnostykę i naprawę płyty głównej (wraz z BGA), zna budowę i zasadę działania wszystkich elementów elektronicznych, używanych w sprzęcie komputerowym.
4 (inżynieryjny) = użytkownik potrafi wykonać diagnostykę na poziomach 1-3, a także opracowywać modyfikacje ECN (Engineering Change Notice) oraz samodzielnie projektować i uruchamiać układy elektroniczne (w tym systemy komputerowe).
***********************
Krótki tutorial, jak ustawić własny Service Level (na FAQ przyjdzie pora niebawem):
- Wchodzimy w Panel Użytkownika,
- Klikamy zakładkę Profil
- Na górze strony ustawień Profilu wybieramy z listy swój poziom serwisowy
- Na dole strony klikamy "Wyślij"

Od tej chwili nasz Service Level wyświetla się w tych miejscach:


Jeśli nie ustawimy swojego Service Level w Panelu Użytkownika, domyślnie będzie się wyświetlał poziom "- (nie wybrano)" - chyba, że administrator tego forum zdecyduje, że sam ustawi stosowny poziom.
Pole to jest jednocześnie polem OBOWIĄZKOWYM podczas rejestracji - każdy nowy Użytkownik będzie musiał wybrać swój poziom serwisowy. Jeśli tego nie zrobi, otrzyma komunikat o błędzie.
Dodatkowo, administrator może jednostkowo zmieniać ustawiony Service Level oraz blokować możliwość jego zmiany, jeśli uzna, że Użytkownik źle ocenił swój poziom - toteż jeśli np. farmer czy amorphe ustawią sobie poziom poniżej 3, dostaną dożywotni zakaz manipulowania przy opcji Service Level

ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Re: Service Level [ROZWIĄZANY]
przez Google Adsense [BOT] • 8 stycznia 2015, 22:09
Podobne Wątki |
---|
Amazon Kindle Brak ładowania bateria nowa L-1855 |
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
_______________________________Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.