Witam,
Chciałbym was zapytać, czy wykonując usługę reinstalacji systemu Windows XP,7,8.1,10 dajecie na nią jakąś gwarancję?
Mieliśmy w firmie ostatnio bardzo nieciekawą sytuację właśnie związaną z tym faktem, po około 2 tygodniach wrócił klient z pretensjami i żalem że komputer mu przestał działać a konkretnie system operacyjny i on żąda reklamacji gdyż to my niepoprawnie go wgraliśmy i uległ awarii. Po sprawdzeniu okazało się że dzień wcześniej system instalować aktualizację z Windows Update i to ona spowodowała tą awarie. Oczywiście klientowi w żaden sposób nie dało się tego wytłumaczyć ponieważ wina nie leży po naszej stronie (serwisu), wina nie leży po jego stronie bo to się samo zrobiło i jesteśmy my winni jako serwis bo takiego wgraliśmy że się zepsuł.
Chciałem zapytać, czy wy dajecie jakąś gwarancje na system?
Chciałbym was zapytać, czy wykonując usługę reinstalacji systemu Windows XP,7,8.1,10 dajecie na nią jakąś gwarancję?
Mieliśmy w firmie ostatnio bardzo nieciekawą sytuację właśnie związaną z tym faktem, po około 2 tygodniach wrócił klient z pretensjami i żalem że komputer mu przestał działać a konkretnie system operacyjny i on żąda reklamacji gdyż to my niepoprawnie go wgraliśmy i uległ awarii. Po sprawdzeniu okazało się że dzień wcześniej system instalować aktualizację z Windows Update i to ona spowodowała tą awarie. Oczywiście klientowi w żaden sposób nie dało się tego wytłumaczyć ponieważ wina nie leży po naszej stronie (serwisu), wina nie leży po jego stronie bo to się samo zrobiło i jesteśmy my winni jako serwis bo takiego wgraliśmy że się zepsuł.
Chciałem zapytać, czy wy dajecie jakąś gwarancje na system?