• Lenovo miix 2 10 brak systemu

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe PCB (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego PCB, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie można znaleźć oznaczenia, należy zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także jakichkolwiek wsadów BIOS / firmware (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  7. Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1 Lenovo miix 2 10 brak systemu


przez Siwykrzywy 19 sierpnia 2016, 00:46
Witam,
Ostatnio kupiłem tablet lenovo miix 2 10, lecz niestety bez klawiatury, po długich poszukiwaniach kupiłem drugi uszkodzony z klawiaturą. Chciałbym naprawić ten uszkodzony poza stłuczonym dotykiem który pomimo to działa jest problem z systemem a właściwie jego brak. Poprzedni właściciel (dziecko) podobno sformatowało pamięć tabletu wraz z partycją recovery :/
Aktualnie tablet po włączeniu zachowuje się następująco: wyświetlają się dwa słupki jeden nazwany Boot Menu do którego należą Disk oraz Windows Boot Manager po kliknięciu jednego i drugiego ekran robi się na chwilę czarny i ponownie wraca do poprzedniego stanu. Drugi słupek o nazwie App Menu zawiera Setup oraz Diagnostic Splash, ten pierwszy otwiera nam niby jakieś ustawienia, ale są kompletnie martwe i nic nie da się nacisnąć, trzeba restartować tablet, druga ikonka działa jak dwie pierwsze opisane.
System który oryginalnie posiadał ten laptop to: Windows 8.1 SmScrn Touch w/H&S 2013
Nie mogę go nigdzie znaleźć.
Czy próbować bootować go innym system na przykład przez pendrive?
Na drugim tablecie system działa, ale zakładam że nie ma możliwości użycia go do naprawy uszkodzonego.
Pozdrawiam

Re: Lenovo miix 2 10 brak systemu


przez Google Adsense [BOT] 19 sierpnia 2016, 00:46

#2 Re: Lenovo miix 2 10 brak systemu


przez grzewoj 1 września 2016, 12:39
Możesz zainstalować normalnie system z pendrive, prawdopodobnie musisz użyć wersji 32 bit na UEFI. Może być problem z licencją, nośnik można pobrać ze strony microsoft
https://www.microsoft.com/pl-pl/softwar ... d/windows8

Re: Lenovo miix 2 10 brak systemu


przez Google Adsense [BOT] 1 września 2016, 12:39
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.