• Recykling w prowadzenie serwisu.

Forum rules:Click here to view the forum rules

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.

#1 Recykling w prowadzenie serwisu.


by Usunięty Użytkownik 576 15 April 2014, 21:58
Myślę że sporo kolegów po fachu ma takie czy inne problemy z recyklingiem szrotu pozostałego po naprawach, rozebranym sprzęcie itp.
Chodzi mi o konkretny przypadek. Przychodzi pracownik z firmy xxxx i przynosi mi torbę telefonów komórkowych, kilka laptopów i mówi, że chce to oddać - potrzebuje tylko papier, że zostało to oddane do recyklingu (firma wymienia sprzęt na nowy). I teraz pytanie co dalej. Normalnie to wiadomo uszkodzony czy sprawny sprzęt kupuję na umowę, ale jak to ma wyglądać w przypadku przekazania takiego sprzętu do utylizacji. Czy mam prawo wystawić taki papier, nie mając podpisanej umowy wymaganej przez Ministerstwo Środowiska na zbiórkę i przetwarzanie użytego sprzętu elektronicznego. Ja prowadząc normalnie firmę wszystkie "śmieci" elektroniczne oddaję do punktu zbiórki w naszym PUK-u. Jak to panowie wygląda u was.

Re: Recykling w prowadzenie serwisu.


by Google Adsense [BOT] 15 April 2014, 21:58

#2 Re: Recykling w prowadzenie serwisu.  [SOLVED]


by maciej0227 12 September 2016, 19:13
Nie masz prawa przyjąć nie zgłaszając tego później w GIS.

Re: Recykling w prowadzenie serwisu.  [SOLVED]


by Google Adsense [BOT] 12 September 2016, 19:13

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.