• Recykling w prowadzenie serwisu.

Pravila foruma:Klikni tukaj za prikaz pravil na forumu

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.

#1 Recykling w prowadzenie serwisu.


Napisal/-a Usunięty Użytkownik 576 15 April 2014, 22:58
Myślę że sporo kolegów po fachu ma takie czy inne problemy z recyklingiem szrotu pozostałego po naprawach, rozebranym sprzęcie itp.
Chodzi mi o konkretny przypadek. Przychodzi pracownik z firmy xxxx i przynosi mi torbę telefonów komórkowych, kilka laptopów i mówi, że chce to oddać - potrzebuje tylko papier, że zostało to oddane do recyklingu (firma wymienia sprzęt na nowy). I teraz pytanie co dalej. Normalnie to wiadomo uszkodzony czy sprawny sprzęt kupuję na umowę, ale jak to ma wyglądać w przypadku przekazania takiego sprzętu do utylizacji. Czy mam prawo wystawić taki papier, nie mając podpisanej umowy wymaganej przez Ministerstwo Środowiska na zbiórkę i przetwarzanie użytego sprzętu elektronicznego. Ja prowadząc normalnie firmę wszystkie "śmieci" elektroniczne oddaję do punktu zbiórki w naszym PUK-u. Jak to panowie wygląda u was.

Re: Recykling w prowadzenie serwisu.


Napisal/-a Google Adsense [BOT] 15 April 2014, 22:58

#2 Re: Recykling w prowadzenie serwisu.  [REŠENO]


Napisal/-a maciej0227 12 September 2016, 20:13
Nie masz prawa przyjąć nie zgłaszając tego później w GIS.

Re: Recykling w prowadzenie serwisu.  [REŠENO]


Napisal/-a Google Adsense [BOT] 12 September 2016, 20:13

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

_______________________________
Vse pravice pridržane. Nepooblaščeno kopiranje vsebine te spletne strani ali njenega dela je strogo prepovedano.
Vse blagovne znamke, izdelki ali storitve, objavljene na tej spletni strani, pripadajo njihovim zakonitim lastnikom, so avtorsko zaščitene in se uporabljajo samo v informativne namene.