• ASRock N68-S -blue screen

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe PCB (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego PCB, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie można znaleźć oznaczenia, należy zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także jakichkolwiek wsadów BIOS / firmware (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  7. Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.

#1 ASRock N68-S -blue screen


przez rubin714p 10 października 2016, 08:50
Proszę o analizę pliku mini dump z Windows xp.
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.404 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini101016-03.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 3) MP (2 procs) Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal
Machine Name:
Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055d720
Debug session time: Mon Oct 10 07:52:33.953 2016 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 0:03:18.645
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
....................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
...........
Unable to load image win32k.sys, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for win32k.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for win32k.sys
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 10000050, {e2a6c000, 1, bf8ebdad, 1}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.

*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Probably caused by : win32k.sys ( win32k+ebdad )

Followup: MachineOwner
---------Czy to nie jest dziwne? Odpalam przeglądarkę Opera. Chcę wyszukać np: tester triaków i tyrystorów. Google wyświetla mi wynik wyszukiwania. Więc interesujące mnie tematy otwieram w nowej karcie. I cóż tylko wtedy gdy chcę otworzyć temat na słynnej elektroda.pl wywala mi blue screena.Więc o co chodzi?

Re: ASRock N68-S -blue screen


przez Google Adsense [BOT] 10 października 2016, 08:50

#2 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez mar244 10 października 2016, 22:05
Witam, zanim kolega zacznie szaleć po systemie proponuje na samym początku sprawdzenie pamięci RAM programem MEMTEST minimum 12 godzin. Następnie sprawdzenie SMART dysku oraz stanu jego powierzchni poprzez program MHDD, jeśli tutaj będzie wszystko w porządku wtedy będziemy kombinować z systemem, ja osobiście taki plan działania bym podjął.

#3 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez rubin714p 12 października 2016, 05:20
Az 12 godz memtest? Ale dlaczego tylko na Operze się tak dzieje? No nic najpierw zrobie MHDD a pózniej ten Memtets.

-- 12 października 2016, 06:16 --

Tak wygląda SMART z MHDD .Proszę o opinie.Memtest już włączony .Zobaczymy pod koniec dnia jakie efekty.
Obrazek

#4 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez rubin714p 12 października 2016, 17:57
Memtest 12godz
Obrazek

#5 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez mar244 12 października 2016, 22:13
Jeśli chodzi o dysk to jest w średnim stanie, parametr nr 1 jest troszkę nadwyrężony, skopiował bym profilaktycznie ważne dane z tego dysku.

Memtest nie wykazał błędów, czyli pamięci mamy ok.


Ja osobiście proponował bym reinstalacje systemu Windows, ponieważ często po takich naprawach problem lubi wracać.

#6 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez SebastianR 26 października 2016, 21:44
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny, ostatnio przerabiałem podobny temat (restarty na YT) Komputer miał zainstalowane 2 moduły RAM, okazało się że to jedna z nich powoduje problem z restartem kompa. (Pomimo pozytywnych wyników memtest na obydwóch kościach :shock: ) Jeżeli reinstalacja OS nie pomogła to sugerowałbym podłożenie innych pamięci.

#7 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez rubin714p 27 października 2016, 09:53
Przez chwilę było ok.A wczoraj otworzyłem kilka okien w przeglądarce i blue screen .

#8 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez mar244 27 października 2016, 21:06
Czy kolega podmienił profilaktycznie procesor na inny ?

#9 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez Vogelek23 28 października 2016, 08:50
Kolego rubin714p - z kim rozmawiasz, z samym sobą??? Bo nie zauważyłem, abyś wykonywał lub opisywał wyniki działań, sugerowanych przez przedmówców. Taka diagnostyka to o kant d... potłuc. Ktoś wcześniej sugerował podłożenie pamięci RAM, jeszcze wcześniej zalecano reinstalację systemu operacyjnego. Jeśli masz zamiar tracić czas tych osób, to ja ten wątek zaraz usunę do kosza. Proszę zatem niezwłocznie ustosunkować się do podpowiedzi, zaś pozostałe osoby proszę o ciszę w temacie, dopóki autor nie wykona tych czynności.

#10 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez rubin714p 28 października 2016, 09:54
Kolego Vogelek23- odpowiedziałem na pytanie SebastianR-które brzmi "Nie wiem czy temat jeszcze aktualny, ostatnio przerabiałem podobny temat (restarty na YT) Komputer miał zainstalowane 2 moduły RAM, okazało się że to jedna z nich powoduje problem z restartem kompa. (Pomimo pozytywnych wyników memtest na obydwóch kościach :shock: ) Jeżeli reinstalacja OS nie pomogła to sugerowałbym podłożenie innych pamięci." żadko rozmawiam sam ze sobą zwłaszcza od kiedy odstawiłem alkohol.System owszem przeinstalowany -co do procesora -to nie posiadam na podmianę,RAM też nie posiadam . Temat można zamknąć .Co do wykonywania poleceń -memtest -zrobiony ,SMART -mhdd zrobiony,więc polecenia wykonałem. P.s. tylko dlaczego objaw jest wyłacznie na Opera?Nie ma tego na firefox.

#11 Re: ASRock N68-S -blue screen


przez Vogelek23 28 października 2016, 10:22
rubin714p napisał(a):co do procesora -to nie posiadam na podmianę,RAM też nie posiadam .
I tu jest problem - gdybyś napisał konkretnie, że nie masz części na podmianę, nie byłoby mojego komentarza.

Co zaś do Opery, jeśli problem uwidacznia się wyłącznie na tej przeglądarce (natomiast na Chrome, Firefox czy wbudowanym Internet Explorer nie występuje), to sugerowałbym zaktualizować Operę do najnowszej i jeśli to nie pomoże, zrezygnować z jej używania do momentu, gdy nie zostanie wydana bardziej stabilna wersja.

Z uwagi jednak na to, że nie masz czym zdiagnozować problemu (brak części do podstawienia), wątek zamykam.

Re: ASRock N68-S -blue screen


przez Google Adsense [BOT] 28 października 2016, 10:22

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.