Witam serdecznie,
Mam problem dotyczący pewnego zagadnienia. Gdy klient przychodzi do serwisu, wystawiam mu pokwitowanie przyjęcia sprzętu
na serwis, oryginał dla klienta, kopia dla mnie. Po naprawie, klient przychodzi bez tego rewersu ( bo zapomniał, zgubił itp przypadki ).
Co w takiej sytuacji mam zrobić ?
Proste jest, gdy klienta pamiętam z widzenia, gorzej jest gdy tej osoby nie pamiętam.
Proszę Was o informację, jak mam zachować się w takim przypadku ? Czy jeśli klient przyjdzie i podpisze mi kopię pokwitowania,
że odebrał, to prawnie będzie uznane, że sprzęt mu wydałem czy też nie ?
Nie chciałbym aby doszło do sytuacji, gdy wydaję sprzęt klientowi, a za kilka dni, może tydzień, klient przychodzi
po sprzęt, który już dawno wydałem.
Chciałbym pobierać opłaty za zgubienie pokwitowania, symbolicznie w kwocie np. 10zł brutto, tak aby klienci
nauczyli się, że po odbiór sprzętu mają przychodzić z kwitkiem, a nie bez niego. Czy jest to legalne ?
Proszę o dobre rady, nie chciałbym narobić sobie kłopotów, ale też nie chcę robić problemów klientom,
ale niestety w dzisiejszych czasach bywa różnie.
Wypisanie pokwitowania też zajmuje czas i nie robię tego tylko dla siebie, ale też dla klientów, którzy przychodzą
po sprzęt, nie znając nawet jego marki czy też modelu.
Mam problem dotyczący pewnego zagadnienia. Gdy klient przychodzi do serwisu, wystawiam mu pokwitowanie przyjęcia sprzętu
na serwis, oryginał dla klienta, kopia dla mnie. Po naprawie, klient przychodzi bez tego rewersu ( bo zapomniał, zgubił itp przypadki ).
Co w takiej sytuacji mam zrobić ?
Proste jest, gdy klienta pamiętam z widzenia, gorzej jest gdy tej osoby nie pamiętam.
Proszę Was o informację, jak mam zachować się w takim przypadku ? Czy jeśli klient przyjdzie i podpisze mi kopię pokwitowania,
że odebrał, to prawnie będzie uznane, że sprzęt mu wydałem czy też nie ?
Nie chciałbym aby doszło do sytuacji, gdy wydaję sprzęt klientowi, a za kilka dni, może tydzień, klient przychodzi
po sprzęt, który już dawno wydałem.
Chciałbym pobierać opłaty za zgubienie pokwitowania, symbolicznie w kwocie np. 10zł brutto, tak aby klienci
nauczyli się, że po odbiór sprzętu mają przychodzić z kwitkiem, a nie bez niego. Czy jest to legalne ?
Proszę o dobre rady, nie chciałbym narobić sobie kłopotów, ale też nie chcę robić problemów klientom,
ale niestety w dzisiejszych czasach bywa różnie.
Wypisanie pokwitowania też zajmuje czas i nie robię tego tylko dla siebie, ale też dla klientów, którzy przychodzą
po sprzęt, nie znając nawet jego marki czy też modelu.