Forum rules: Click here to view the forum rules
- Topic title should contain the brief description of problem.
- Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
- It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
- You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
- It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.
Re: Nvidia Quadro FX1500 qdfx-1500mt - wyrwany pad
by Google Adsense [BOT] • 14 April 2017, 15:26
Ile pamięci ma twoja karta?
Jeśli chodzi o rozpiskę pinów układu to możesz skorzystać z tego schematu.
post79783.html#p79783
Jeśli chodzi o rozpiskę pinów układu to możesz skorzystać z tego schematu.
post79783.html#p79783
Coreix - Colocation, Dedicated Servers, VPS, 24h/365 Human Technical Support https://coreix.net.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Nie mam wystarczającej ilości punktów aby pobrać schemat .
Dzisiaj będę jeszcze w serwisie to sprawdzę ilość pamięci na karcie.
--------------------------
Sprawdziłem: jest 8 sztuk kości o oznaczeniu: HYNIX KOR hy5as123235 fp-16 644a.
Z tego co znalazłem w necie to karta graficzna powinna mieć 256MB ale jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.
Dzisiaj będę jeszcze w serwisie to sprawdzę ilość pamięci na karcie.
--------------------------
Sprawdziłem: jest 8 sztuk kości o oznaczeniu: HYNIX KOR hy5as123235 fp-16 644a.
Z tego co znalazłem w necie to karta graficzna powinna mieć 256MB ale jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.
Na moje doświadczenia z tymi układami - niedolut - reflow i powinno być ok. Pod warunkiem, że nie ugotowałeś rdzenia.
Co do reanimacji padu - raster jest tam ogromny ( można się gonić pomiędzy kulkami ), jak masz wątpliwości co do poprawności połączeń, weź kynar (lub drut 0,2 mm), pad jest w pierwszej linii , na wlutowanym układzie, grzejesz 200 stopni krawędź układu nad kulką, kynar wsuwasz i dociskasz rozgrzanym grotem, drugą stronę łączysz na zewnątrz albo z elementem lub pozostałą widoczną częścią ścieżki. 5 min roboty.
Co do reanimacji padu - raster jest tam ogromny ( można się gonić pomiędzy kulkami ), jak masz wątpliwości co do poprawności połączeń, weź kynar (lub drut 0,2 mm), pad jest w pierwszej linii , na wlutowanym układzie, grzejesz 200 stopni krawędź układu nad kulką, kynar wsuwasz i dociskasz rozgrzanym grotem, drugą stronę łączysz na zewnątrz albo z elementem lub pozostałą widoczną częścią ścieżki. 5 min roboty.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby się więcej dowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby się więcej dowiedzieć.
Faktycznie, reflow układu pomógł i obraz wyświetla się prawidłowo.
Dodam tylko, że pozmieniałem trochę profil lutowania: wydłużyłem czas w temp. 235 stopni i dodałem przez 15 sekund temp 265 stopni. Zawsze użyłem profilu na stacji gdzie max temp była 250 na górnej grzałce. Jak widać, przy większych układach muszę stosować wyższą temperaturę.
Tak czy inaczej wszystkim dziękuję za pomoc.
Temat to zamknięcia.
Dodam tylko, że pozmieniałem trochę profil lutowania: wydłużyłem czas w temp. 235 stopni i dodałem przez 15 sekund temp 265 stopni. Zawsze użyłem profilu na stacji gdzie max temp była 250 na górnej grzałce. Jak widać, przy większych układach muszę stosować wyższą temperaturę.
Tak czy inaczej wszystkim dziękuję za pomoc.
Temat to zamknięcia.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
_______________________________All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.