• Menadżer do serwisu

Правила форуму:Натисніть тут для перегляду правил форуму

  1. Назва теми повинна містити короткий опис проблеми.
  2. Тема повідомлення має містити розгорнутий опис проблеми та питання.
  3. Забороняється публікувати вкладення з повною документацією або файлами БІОС, а також посилатися на будь-які сторонні веб-сайти, на яких розміщені такі файли. Дозволяється публікувати лише невелику частину документації (до однієї сторінки на пост).
  4. Ви можете описати лише одну проблему на тему. Для кожної іншої проблеми слід відкривати нову тему.
  5. Тут суворо заборонено вимагати будь-яку документацію чи файли БІОС. Для таких запитів використовуйте підфорум ЗАПИТ НА ДОКУМЕНТАЦІЮ/БІОС.

#1 Menadżer do serwisu


Dawid20 2 Лютого 2011, 23:29
Witam ! Mam koledzy pytanie , jakich używacie programów podczas przyjmowania laptopów do serwisów . Szukam jakiegoś programu w którym będę mógł wpisać dane klienta i jego sprzętu . Fajny by też był taki z którym można powiązać allegro .

Re: Menadżer do serwisu


Google Adsense [BOT] 2 Лютого 2011, 23:29

#2 Re: Menadżer do serwisu


arvika 3 Лютого 2011, 00:05
Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM. Obsługa przez internet niezależnie od miejsca, będzie możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Klienta, wystawiania faktur itp. Jeśli będzie gotowy, a ktoś byłby chętny to firma która mi to pisze spokojnie zaadaptuje go pod potrzeby danego serwisu.

#3 Re: Menadżer do serwisu


Usunięty Użytkownik 1038 3 Лютого 2011, 07:32
Ja używam Opus Serwis - niski koszt zakupu, program dedykowany dla serwisów, pełna możliwość modyfikacji, dodatkowa funkcja przeglądania zleceń via internet. Z wad.... brak możliwości dołączenia zdjęć do poszczególnych zleceń.

#4 Re: Menadżer do serwisu


smoovb 3 Лютого 2011, 10:00
Ja używam programu "Serwis" firmy Kambit - tani w zakupie i raczej prosty w obsłudze

#5 Re: Menadżer do serwisu


serwislaptop 3 Лютого 2011, 10:30
Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

#6 Re: Menadżer do serwisu


adam1114 5 Лютого 2011, 01:53
Używa ktoś takiego programu JZK Serwis ?

#7 Re: Menadżer do serwisu


Usunięty Użytkownik 1038 5 Лютого 2011, 09:21
serwislaptop написав:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.


Nie, baza działa szybko, pracujemy na 2 stanowiskach z opcją wysyłania na serwer i pod firebirdem

#8 Re: Menadżer do serwisu


gathor 5 Лютого 2011, 12:13
A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

#9 Re: Menadżer do serwisu


willyvmm 5 Лютого 2011, 12:17
Opus Serwis - dzwoniłem do nich i kończą wersję angielskojęzyczną. Zadzwoń do nich to ci udostępnią demo. (mam link ale nie wiem czy mogę go podać)

#10 Re: Menadżer do serwisu


pcdata 5 Лютого 2011, 12:19
serwislaptop написав:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

Również korzystamy z Opusa.
Mamy go od niecałego roku i - na razie - działa szybko, ale widok ze wszystkimi wydanymi komputerami otwiera się zauważalnie dłużej.
Kiedyś pracowałem w firmie w której w Opusie było 15 tysięcy pozycji zebranych przez kilka lat, i tam rzeczywiście problem był już odczuwalny, widok ze wszystkimi naprawami otwierał się irytująco długo.

#11 Re: Menadżer do serwisu


Vogelek23 19 Лютого 2011, 20:01
gathor написав:A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

Program "Serwis3" firmy Kambit obsługuje czytnik kodów kreskowych i choć interfejs jest w języku polskim, edytor wydruków pozwala na drukowanie wszelkich dokumentów (rozliczenie naprawy, gwarancja, protokół przyjęcia do serwisu itd) w dowolnym języku.
Jednak pomimo tego, że jest to program dość uniwersalny (w zasadzie dla każdego serwisu AGD/RTV/IT), brakuje mi elastyczności (nie można zmieniać interfejsu we własnym zakresie i dostosowywać go do własnych potrzeb).

#12 Re: Menadżer do serwisu


Rufio 24 Квітня 2011, 02:36
Na jakim etapie jest w/w projekt?

pzdr.
Rufio

#13 Re: Menadżer do serwisu


gathor 26 Квітня 2011, 21:12
Podpinam się do zapytania kolegi Rufio.
Miałem dostać odpowiedź z Opusa do końca marca maksymalnie, ale teraz już nawet nie odpowidadją na zapytania co do wersji anglojęzycznej.

#14 Re: Menadżer do serwisu


mareksmd 26 Квітня 2011, 22:15
Również jestem zainteresowany tematem. :)

#15 Re: Menadżer do serwisu


arvika 26 Квітня 2011, 22:22
W chwili obecnej jestem w trakcie wdrażania wspomnianego wcześniej dedykowanego oprogramowania do serwisu. Jak będzie wszystko działać pewnie zamieszczę info na forum ;)

#16 Re: Menadżer do serwisu


gathor 26 Квітня 2011, 22:36
A kiedy zostanie udostępniona wspomniana wcześniej wersja "BETA"?

#17 Re: Menadżer do serwisu


arvika 26 Квітня 2011, 22:41
Oj, mówimy o dwóch różnych menadżerach. Vogelek robi swój (darmowy?). Dla mnie jest robiony dedykowany płatny.

#18 Re: Menadżer do serwisu


gathor 26 Квітня 2011, 22:44
No to niezły nam tutaj mix teraz wyszedł ;) :lol:

#19 Re: Menadżer do serwisu


arvika 26 Квітня 2011, 22:48
gathor написав:No to niezły nam tutaj mix teraz wyszedł


:)

#20 Re: Menadżer do serwisu


demeo 7 Травня 2011, 02:11
To ja dodam od siebie, że do tzw. "zarządzania" serwisem ew. zarządzania "zdarzeniami serwisowymi/naprawmi" można łatwo użyć programów typu "trouble ticket system" dwa najpopularniejsze to osticket http://osticket.com/ oraz OTRS http://otrs.org/. Posiadają możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Internet, możliwość definiowania grup użytkowników/pracowników/klientów/stanowisk, różnych uprawnień, przyporządkowywania prac dla danych pracowników, informowanie na maila o zmianie statusu naprawy, możliwość załączania/przesyłania plików, wielojęzyczność itp itd.

Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.

Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.

Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.

Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.


--
pozdrawiam,
demeo

Re: Menadżer do serwisu


Google Adsense [BOT] 7 Травня 2011, 02:11

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

_______________________________
Всі права захищені. Заборонено копіювати будь-який вміст та елементи веб-сайту без дозволу.
Усі торгові марки, назви брендів, продукти чи послуги, опубліковані на цьому веб-сайті, належать їхнім законним власникам і використовувались лише в інформаційних цілях.