• Menadżer do serwisu

Forum rules:Click here to view the forum rules

  1. Topic title should contain the brief description of problem.
  2. Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
  3. It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
  4. You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
  5. It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.

#1 Menadżer do serwisu


by Dawid20 2 February 2011, 23:29
Witam ! Mam koledzy pytanie , jakich używacie programów podczas przyjmowania laptopów do serwisów . Szukam jakiegoś programu w którym będę mógł wpisać dane klienta i jego sprzętu . Fajny by też był taki z którym można powiązać allegro .

Re: Menadżer do serwisu


by Google Adsense [BOT] 2 February 2011, 23:29

#2 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 3 February 2011, 00:05
Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM. Obsługa przez internet niezależnie od miejsca, będzie możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Klienta, wystawiania faktur itp. Jeśli będzie gotowy, a ktoś byłby chętny to firma która mi to pisze spokojnie zaadaptuje go pod potrzeby danego serwisu.

#3 Re: Menadżer do serwisu


by Usunięty Użytkownik 1038 3 February 2011, 07:32
Ja używam Opus Serwis - niski koszt zakupu, program dedykowany dla serwisów, pełna możliwość modyfikacji, dodatkowa funkcja przeglądania zleceń via internet. Z wad.... brak możliwości dołączenia zdjęć do poszczególnych zleceń.

#4 Re: Menadżer do serwisu


by smoovb 3 February 2011, 10:00
Ja używam programu "Serwis" firmy Kambit - tani w zakupie i raczej prosty w obsłudze

#5 Re: Menadżer do serwisu


by serwislaptop 3 February 2011, 10:30
Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

#6 Re: Menadżer do serwisu


by adam1114 5 February 2011, 01:53
Używa ktoś takiego programu JZK Serwis ?

#7 Re: Menadżer do serwisu


by Usunięty Użytkownik 1038 5 February 2011, 09:21
serwislaptop wrote:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.


Nie, baza działa szybko, pracujemy na 2 stanowiskach z opcją wysyłania na serwer i pod firebirdem

#8 Re: Menadżer do serwisu


by gathor 5 February 2011, 12:13
A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

#9 Re: Menadżer do serwisu


by willyvmm 5 February 2011, 12:17
Opus Serwis - dzwoniłem do nich i kończą wersję angielskojęzyczną. Zadzwoń do nich to ci udostępnią demo. (mam link ale nie wiem czy mogę go podać)

#10 Re: Menadżer do serwisu


by pcdata 5 February 2011, 12:19
serwislaptop wrote:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

Również korzystamy z Opusa.
Mamy go od niecałego roku i - na razie - działa szybko, ale widok ze wszystkimi wydanymi komputerami otwiera się zauważalnie dłużej.
Kiedyś pracowałem w firmie w której w Opusie było 15 tysięcy pozycji zebranych przez kilka lat, i tam rzeczywiście problem był już odczuwalny, widok ze wszystkimi naprawami otwierał się irytująco długo.

#11 Re: Menadżer do serwisu


by Vogelek23 19 February 2011, 20:01
gathor wrote:A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

Program "Serwis3" firmy Kambit obsługuje czytnik kodów kreskowych i choć interfejs jest w języku polskim, edytor wydruków pozwala na drukowanie wszelkich dokumentów (rozliczenie naprawy, gwarancja, protokół przyjęcia do serwisu itd) w dowolnym języku.
Jednak pomimo tego, że jest to program dość uniwersalny (w zasadzie dla każdego serwisu AGD/RTV/IT), brakuje mi elastyczności (nie można zmieniać interfejsu we własnym zakresie i dostosowywać go do własnych potrzeb).

#12 Re: Menadżer do serwisu


by Rufio 24 April 2011, 02:36
Na jakim etapie jest w/w projekt?

pzdr.
Rufio

#13 Re: Menadżer do serwisu


by gathor 26 April 2011, 21:12
Podpinam się do zapytania kolegi Rufio.
Miałem dostać odpowiedź z Opusa do końca marca maksymalnie, ale teraz już nawet nie odpowidadją na zapytania co do wersji anglojęzycznej.

#14 Re: Menadżer do serwisu


by mareksmd 26 April 2011, 22:15
Również jestem zainteresowany tematem. :)

#15 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 26 April 2011, 22:22
W chwili obecnej jestem w trakcie wdrażania wspomnianego wcześniej dedykowanego oprogramowania do serwisu. Jak będzie wszystko działać pewnie zamieszczę info na forum ;)

#16 Re: Menadżer do serwisu


by gathor 26 April 2011, 22:36
A kiedy zostanie udostępniona wspomniana wcześniej wersja "BETA"?

#17 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 26 April 2011, 22:41
Oj, mówimy o dwóch różnych menadżerach. Vogelek robi swój (darmowy?). Dla mnie jest robiony dedykowany płatny.

#18 Re: Menadżer do serwisu


by gathor 26 April 2011, 22:44
No to niezły nam tutaj mix teraz wyszedł ;) :lol:

#20 Re: Menadżer do serwisu


by demeo 7 May 2011, 02:11
To ja dodam od siebie, że do tzw. "zarządzania" serwisem ew. zarządzania "zdarzeniami serwisowymi/naprawmi" można łatwo użyć programów typu "trouble ticket system" dwa najpopularniejsze to osticket http://osticket.com/ oraz OTRS http://otrs.org/. Posiadają możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Internet, możliwość definiowania grup użytkowników/pracowników/klientów/stanowisk, różnych uprawnień, przyporządkowywania prac dla danych pracowników, informowanie na maila o zmianie statusu naprawy, możliwość załączania/przesyłania plików, wielojęzyczność itp itd.

Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.

Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.

Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.

Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.


--
pozdrawiam,
demeo

Re: Menadżer do serwisu


by Google Adsense [BOT] 7 May 2011, 02:11

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.