• Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)

Forum rules:Click here to view the forum rules

1. W tym dziale zamieszczamy wszystko, z czego można się pośmiać - dowcipy, rysunki, zdjęcia, linki itd.
2. Pośmiać się - to nie znaczy naśmiewać się ani wyszydzać. Pamiętajmy zatem o godności drugiego człowieka.
3. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych (z tego nie da rady się pośmiać), a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
4. Staramy siem pisadź poprawnom polrzczyznom ;)
This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).

#1 Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by Vogelek23 22 August 2017, 14:24
Klient przyniósł do serwisu iPhone 4s na wymianę kompletnie rozbitego ekranu.
- To kiedy będę mógł odebrać naprawiony telefon?
- Jak tylko zakończymy testy funkcji telefonu, będzie gotowy do odbioru.

Jeszcze tego samego dnia ekran został wymieniony i...

Image

Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by Google Adsense [BOT] 22 August 2017, 14:24

#2 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by pawel80 22 August 2017, 17:51
Update z pod recovery i będzie na jutro. :mrgreen:

#3 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by Vogelek23 22 August 2017, 22:10
pawel80 wrote:Update z pod recovery i będzie na jutro.
Update nie zadziałał - telefon jest świeżo po update :)

#4 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by pawel80 22 August 2017, 23:57
A z DFU to samo? Chyba że dane ważne to się troche naczeka. :mrgreen:

#5 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by RafalB 26 August 2017, 09:27
Wyzerować via DFU można ale dane polecą w otchłań ;)

#6 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by Usunięty Użytkownik 402 27 August 2017, 23:56
4S to już tak deko padłem trąca. Można przyjąć że to już model muzealny.
Prawdopodobnie go znalazł i liczy na biznes roku po sprzedaży ;)

#7 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by Vogelek23 29 August 2017, 00:48
RafalB wrote:Wyzerować via DFU można ale dane polecą w otchłań
To to ja wiem, ale klient nie wiedział :lol:

LAZY wrote:4S to już tak deko padłem trąca. Można przyjąć że to już model muzealny.
Prawdopodobnie go znalazł i liczy na biznes roku po sprzedaży
Nie sądzę, bo gościowi zależy właśnie na danych, a telefon chce zostawić na części - no i na "nurka" nie wyglądał zdecydowanie :D Ja raczej podejrzewam, że to fonik jakiejś kobitki (żony/córki/kochanki/teściowej* - niepotrzebne skreślić) i dlatego gość jest tak napięty na to, co jest w środku - a standardowe pinkody do odblokowania ekranu nie zadziałały i stąd blokada na 50 lat ;)

Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


by Google Adsense [BOT] 29 August 2017, 00:48
This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.