#1 Seagate PERSONAL CLOUD (SRN21C) nie widoczny w sieci, brak dostepu do dysku...
от 29andrzej • 1 Ноябрь 2018, 13:29
Płyta główna: Searcher/Cumulus/Max-NAS 88F6707, 7D21UL740D1E1 NH3UL7
Witam.
Posiadam "Seagate PERSONAL CLOUD (SRN21C)3TB" który nagle przestał być widoczny w sieci. Jak podpinam kabel sieciowy do urządzenia to router wykazuje w pliku log moment podpięcia ale nic poza tym. Wymontowałem dysk sprawdzając jego powierzchnię i SMART dysku i wszystko jak dla mnie jest ok. Widać też podział dysku na partycje. Moje pytanie jest co mogę teraz zrobić, czy da się naprawić elektronikę chmury ( myslę że może ona jest tutaj winna) lub czy da się uzyskać dostęp do partycji z danymi gdyż podejżewam że jest zaszyfrowana. Płyta główna posiada dwa wejści UART/JTAG, czy może za ich pomocą można coś zrobić?
Witam.
Posiadam "Seagate PERSONAL CLOUD (SRN21C)3TB" który nagle przestał być widoczny w sieci. Jak podpinam kabel sieciowy do urządzenia to router wykazuje w pliku log moment podpięcia ale nic poza tym. Wymontowałem dysk sprawdzając jego powierzchnię i SMART dysku i wszystko jak dla mnie jest ok. Widać też podział dysku na partycje. Moje pytanie jest co mogę teraz zrobić, czy da się naprawić elektronikę chmury ( myslę że może ona jest tutaj winna) lub czy da się uzyskać dostęp do partycji z danymi gdyż podejżewam że jest zaszyfrowana. Płyta główna posiada dwa wejści UART/JTAG, czy może za ich pomocą można coś zrobić?