Witam Serdecznie,
Dysk Twardy USB:
WD 1TB WD10SMZW
S/N WXK1A37ERONA
MDL WD10SMZW-11YOTSO
Po podłączeniu do portu USB dysk nie zostaje zainicjowany, przy próbie odczytu poszczególnych sektorów błędy CRC. Z dysku odzyskano 15% danych, wystarczająco dla klienta, bo najważniejsze dane zostały odczytane.
Dysk pozostał dla mnie w celu nauki, dalszym celem jest naprawa dysku bez utraty danych i odzyskaniu ich jak najwięcej.
Odczyt SMART:

Brak dostępu do pierwszych sektorów, prawdopodobnie uszkodzone SA.
Chciałbym doprowadzić dysk do stanu używalności z jak największą liczbą odzyskanych plików.
Posiadam drugi identyczny dysk jako dawca.
Za pomoc i cenne wskazówki, które posłużą mi do nauki jestem wstanie zaoferować nagrodę w postaci wspólnie dogadanej kwoty, dla osoby która pomoże mi w rozwiązaniu problemu.
Od czego zacząć?
Pozdrawiam
//Edit
Z informacji klienta, dysk w pełni sprawny, przy kopiowaniu danych został odłączony na sztywno z portu USB, od tamtej pory dysk w takim stanie.
Dysk Twardy USB:
WD 1TB WD10SMZW
S/N WXK1A37ERONA
MDL WD10SMZW-11YOTSO
Po podłączeniu do portu USB dysk nie zostaje zainicjowany, przy próbie odczytu poszczególnych sektorów błędy CRC. Z dysku odzyskano 15% danych, wystarczająco dla klienta, bo najważniejsze dane zostały odczytane.
Dysk pozostał dla mnie w celu nauki, dalszym celem jest naprawa dysku bez utraty danych i odzyskaniu ich jak najwięcej.
Odczyt SMART:

Brak dostępu do pierwszych sektorów, prawdopodobnie uszkodzone SA.
Chciałbym doprowadzić dysk do stanu używalności z jak największą liczbą odzyskanych plików.
Posiadam drugi identyczny dysk jako dawca.
Za pomoc i cenne wskazówki, które posłużą mi do nauki jestem wstanie zaoferować nagrodę w postaci wspólnie dogadanej kwoty, dla osoby która pomoże mi w rozwiązaniu problemu.
Od czego zacząć?
Pozdrawiam
//Edit
Z informacji klienta, dysk w pełni sprawny, przy kopiowaniu danych został odłączony na sztywno z portu USB, od tamtej pory dysk w takim stanie.