Forum rules: Click here to view the forum rules
- Topic title should contain the brief description of problem.
- Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
- It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
- You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
- It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.
Re: Re: Menadżer do serwisu
by Google Adsense [BOT] • 16 February 2015, 11:26
Dokładnie, czekałem na obsługę faktur i magazynu, lecz niestety chyba autorowi nie zależy już na rozwoju tego oprogramowania, choć powiem szczerze, że dobrze mi się na nim pracowało. Chyba lepszym wyborem wydaje się Serwis firmy Kambit lub ASYSTENT SERWIS I REKLAMACJE 2015, chyba, że polecacie coś innego.
Odświeżę temat bo też sam szukam czegoś sensownego do swojego serwisu.
Kambit odpadł bo nie ma fakturowania na podstawie zlecenia serwisowego. Aby wystawić fakturę trzeba klepać wszystko ręcznie. Czasami jest to zaletą ale w moim przypadku niestety to dodatkowa robota. Brak też rejestru VAT zakupów. Jeśli chodzi o same zlecenia to dość funkcjonalny, czytelny, duże możliwości filtrowania zleceń.
Asystenta Meteorytu nie ogarniam, jakiś nielogiczny. Mimo że zawodowo od dwudziestu lat wdrażam oprogramowanie ERP nie udało mi się załapać o co w tym programie chodzi.
Znalazłem "Easy Service Manager" http://www.serwisgsm.xaa.pl/index.php. Funkcjonalny ale typowo "myszkowy" a ja preferuję klawiaturę. Z tego powodu odpadł ale napisałem o nim bo może innym się spodoba. Nie wiem ile to kosztuje, autor się nie chwali. Z tego co pamiętam to chyba nie obsługuje drukarki fiskalnej.
Najlepiej wg mnie wypada oprogramowanie Serwisoftu http://www.serwisoft.pl/oferta/oprogramowanie/do-serwisu-komputerowego
Dość czytelny, prowadzi rejestry sprzedaży i zakupów z rozróżnieniem kosztów, rozrachunki. W większości klawiaturowy, ma obsługę drukarki fiskalnej. Cena do zaakceptowania. Dla mnie jedyny minus to brak możliwości wystawienia jednej faktury do kilku zleceń. Na razie tylko tyle mogę napisać, testuję go jeden dzień. Może ktoś go już używa w swoim serwisie i mógłby się podzielić opinią o sofcie, jego stabilności i podejściu autora do klienta?
Kambit odpadł bo nie ma fakturowania na podstawie zlecenia serwisowego. Aby wystawić fakturę trzeba klepać wszystko ręcznie. Czasami jest to zaletą ale w moim przypadku niestety to dodatkowa robota. Brak też rejestru VAT zakupów. Jeśli chodzi o same zlecenia to dość funkcjonalny, czytelny, duże możliwości filtrowania zleceń.
Asystenta Meteorytu nie ogarniam, jakiś nielogiczny. Mimo że zawodowo od dwudziestu lat wdrażam oprogramowanie ERP nie udało mi się załapać o co w tym programie chodzi.
Znalazłem "Easy Service Manager" http://www.serwisgsm.xaa.pl/index.php. Funkcjonalny ale typowo "myszkowy" a ja preferuję klawiaturę. Z tego powodu odpadł ale napisałem o nim bo może innym się spodoba. Nie wiem ile to kosztuje, autor się nie chwali. Z tego co pamiętam to chyba nie obsługuje drukarki fiskalnej.
Najlepiej wg mnie wypada oprogramowanie Serwisoftu http://www.serwisoft.pl/oferta/oprogramowanie/do-serwisu-komputerowego
Dość czytelny, prowadzi rejestry sprzedaży i zakupów z rozróżnieniem kosztów, rozrachunki. W większości klawiaturowy, ma obsługę drukarki fiskalnej. Cena do zaakceptowania. Dla mnie jedyny minus to brak możliwości wystawienia jednej faktury do kilku zleceń. Na razie tylko tyle mogę napisać, testuję go jeden dzień. Może ktoś go już używa w swoim serwisie i mógłby się podzielić opinią o sofcie, jego stabilności i podejściu autora do klienta?
używam asystent serwis i reklamacje, bardzo rozbudowany program, zaspokoi potrzeby bardzo wymagających użytkowników lecz trochę zawiły, obsługuje drukarki fiskalne ma wiele modułów nawet produkcję czy dekompletację co przydaje się gdy rozbieramy jakiegoś laptopa na części i je sprzedajemy, oczywiście faktury, magazyn i wiele innych, jedyny minus to zawiłość i czasami pojawiają się błędy ale po dłuższej pracy na nim stwierdzam, że za tą cenę to naprawdę niezły kombajn. Support bardzo szybko reagował na moje sugestie i poprawki, częste aktualizacje programu, dodatkowe moduły płatne i darmowe. Ogólnie gdyby nie zawiłość to praktycznie dla mnie idealny.
A czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś programu, który ma wbudowany kalendarz i "planer", tak aby automatycznie wg pewnych zmiennych (np kategoria naprawy) potrafił umieścić przyjmowany sprzęt w czasie? Często chciałbym konkretnie przedstawić klientowi datę diagnozy czy naprawy, żaden program do tej pory takiej funkcjonalności nie miał a przy 100 otwartych naprawach ciężko ogarnąć to logistycznie. NTSN również mnie już nudzi .
oneeye wrote:A czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś programu
Xpenology + Asus 1015PEM + mSSD 24GB koszt jaki poniosłem to 20£ netbook + 5£ za przejściówkę SATA
W zestawie mamy VtigerCRM lub osTicket na wstępie i oczywiście praktycznie nie ograniczone możliwości przystosowania serwera do własnych potrzeb, tylko ten czas.
Coreix - Colocation, Dedicated Servers, VPS, 24h/365 Human Technical Support https://coreix.net.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Polecam program Firmatec Serwis. Bardzo fajny i prosty program, obsługa zleceń serwisowych zewnętrznych jak i wewnętrznych, możliwość wystawienia paragonu lub FV, współpracuje z popularnymi kasami fiskalnymi. Wersja demo w pełni funkcjonalna, z tym że na wydruku widnieje napis " Wersja demonstracyjna". Używam tego programu i jestem bardzo zadowolony.
Dla mnie wadą jest baza tylko lokalna.
Brak możliwości wystawienia faktury w innej walicie niż PLN.
Intuicyjność - średnia, ale do opanowania.
Fajna sprawa to baza elementów.
Autor średnio podatny na sugestie.
Można wystawiać albo rachunek albo FVAT nie ma opcji wyboru - zamiana tylko poprzez grzebanie w ustawieniach.
Brak info na fakturze do jakiego numeru naprawy jest wystawiana
Brakuje możliwości stworzenia faktur z różnym prefixem/symbolem
Program średni, ale 30 zł można wydać na poznanie.
Brak możliwości wystawienia faktury w innej walicie niż PLN.
Intuicyjność - średnia, ale do opanowania.
Fajna sprawa to baza elementów.
Autor średnio podatny na sugestie.
Można wystawiać albo rachunek albo FVAT nie ma opcji wyboru - zamiana tylko poprzez grzebanie w ustawieniach.
Brak info na fakturze do jakiego numeru naprawy jest wystawiana
Brakuje możliwości stworzenia faktur z różnym prefixem/symbolem
Program średni, ale 30 zł można wydać na poznanie.
Witam
Dostałem linka do tego tematu od jednego z użytkowników. Jestem autorem ESM. Pozwolę sobie skomentować kilka uwag:
1. baza danych - lokalna* - dla jednych jest to wada dla innych zaleta: zalety: poufność danych, nikt po za użytkownikiem nie ma wglądu do danych. Banalny sposób robienia kopii - (skopiowanie pliku na bok - można ręcznie lub z poziomu programu) . Program obsługuje również tryb pracy wielostanowiskowej. I teraz wystarczy do tego dołożyć jakiś komputer który będzie pełnił rolę serwera w firmie i już baza lokalna jest dostępna nawet z drugiego końca świata i to nawet na tablecie ( system windows) Tak więc w tym momencie to nie jest baza lokalna i dane nadal są w naszych rękach a nie na jakimś chińskim serwerze. Polecam poczytać o VPN wtedy to będzie bardziej jasne
2. Intuicyjność to sprawa indywidualna - więc nie komentuję
3. Autor średnio podatny na sugestie - z założenia to ma być program do serwisu. Większość zmian robię za darmo. Lecz gdy w grę wchodzi jakaś większa zmiana to jest to wycenianie (mój poświęcony czas ). Za 30zł wszystkiego nie można dostać
4. "Można wystawiać albo rachunek albo FVAT nie ma opcji wyboru - zamiana tylko poprzez grzebanie w ustawieniach." - to prawda w przyszłości będzie to zmienione - póki co są lepsze funkcjonalności na liście do zrobienia
5. "Brak info na fakturze do jakiego numeru naprawy jest wystawiana" - to akurat można ustawić
6. "Brakuje możliwości stworzenia faktur z różnym prefixem/symbolem " - to się ustawia w konfiguracji ale nie ma tutaj możliwości tworzenia kilkunastu rejestrów/ mechanizmów numeracji - nie było dotychczas takiej potrzeby
Pozdrawiam
ESM DEVELOPER
Dostałem linka do tego tematu od jednego z użytkowników. Jestem autorem ESM. Pozwolę sobie skomentować kilka uwag:
1. baza danych - lokalna* - dla jednych jest to wada dla innych zaleta: zalety: poufność danych, nikt po za użytkownikiem nie ma wglądu do danych. Banalny sposób robienia kopii - (skopiowanie pliku na bok - można ręcznie lub z poziomu programu) . Program obsługuje również tryb pracy wielostanowiskowej. I teraz wystarczy do tego dołożyć jakiś komputer który będzie pełnił rolę serwera w firmie i już baza lokalna jest dostępna nawet z drugiego końca świata i to nawet na tablecie ( system windows) Tak więc w tym momencie to nie jest baza lokalna i dane nadal są w naszych rękach a nie na jakimś chińskim serwerze. Polecam poczytać o VPN wtedy to będzie bardziej jasne
2. Intuicyjność to sprawa indywidualna - więc nie komentuję
3. Autor średnio podatny na sugestie - z założenia to ma być program do serwisu. Większość zmian robię za darmo. Lecz gdy w grę wchodzi jakaś większa zmiana to jest to wycenianie (mój poświęcony czas ). Za 30zł wszystkiego nie można dostać
4. "Można wystawiać albo rachunek albo FVAT nie ma opcji wyboru - zamiana tylko poprzez grzebanie w ustawieniach." - to prawda w przyszłości będzie to zmienione - póki co są lepsze funkcjonalności na liście do zrobienia
5. "Brak info na fakturze do jakiego numeru naprawy jest wystawiana" - to akurat można ustawić
6. "Brakuje możliwości stworzenia faktur z różnym prefixem/symbolem " - to się ustawia w konfiguracji ale nie ma tutaj możliwości tworzenia kilkunastu rejestrów/ mechanizmów numeracji - nie było dotychczas takiej potrzeby
Pozdrawiam
ESM DEVELOPER
a ja przypadkiem trafiam dzis na ten watek i tak czytam kilka stron wstecz i widzę że chodzi o serwisant-online - w sumie próbowaliśmy u nas i te asystenty i reklamacje i jakoś przyzwyczailiśmy się już od trzech lat to tego serwisanta jak był jeszcze za free i jest ok. Wygodna aplikacja która pozwala sie w dużym stopniu konfigurować chociaż ja używam nie do fakturowania czy magazynowania tylko jako bazę sprzętu który przeszedł przez serwis żeby było jasne kiedy zrobione, kiedy wydane i jasna gwarancja. Kiedys byly zlecenia drukowane i segregator i przychodzi klient że to i tamto gwaracja i tu trzeba było szukać kartki a teraz spokój zaraz sie sprawdzi co naprawiał, ile czekał jakieś uwagi technika obsługującego i jest spoko. Wygodna aplikacja na urlopie - żeby było wiadomo co sie w firmie dzieje choć bardziej to czasem człowiek w domu czasem popatrzy jak dzień zaplanować po zleceniach oczekujących. W sumie teraz już chyba gdzieś od półtorej roku płatny jest serwisant ale i tak jestem zadowolony, czasem się zdarzały im godzinne awarie dawniej ale teraz jest ok, teraz częściej się trafia awaria neta i jak się człowiek zapomni to np nie wiadomo co robić - każda usterka w serwisancie i jak przyjdzie wziąć nowy sprzęt to masakra bo nie wiadomo co z nim jest. Szkoda że nie mają zniżek jak się opłaca cały rok.
Żeby nie było to zaznaczam że biorę udział w luźnej dysksji - nie chce tu niczego i nikogo reklamować. Temat o tyle ciekawy że może spotkam tu jakąś inną aplikację która może jeszcze lepiej bedzie mi pasowała
Żeby nie było to zaznaczam że biorę udział w luźnej dysksji - nie chce tu niczego i nikogo reklamować. Temat o tyle ciekawy że może spotkam tu jakąś inną aplikację która może jeszcze lepiej bedzie mi pasowała
Dzień dobry,
Jestem autorem Menadżera Serwisu, nie chcę się tu rozpisywać i reklamować, ale chcę odpowiedzieć użytkownikowi michalmwp. Menadżer w wersji nazwijmy to "powszechnej" faktycznie nie ma funkcji wystawiania faktury do wielu zleceń. Jednak ta funkcja istnieje i jest z powodzeniem od kilku lat wykorzystywana przez jedną z firm. Jest ona ukryta i już jakiś czas zastanawiam się nad jej upublicznieniem. Co do podejścia do klienta i zmian, wystarczy poczytać listę aktualizacji http://serwisoft.pl/aktualizacje, są to zmiany w 80% oparte i propozycje i potrzeby użytkowników. Jeśli dostanę informację na e-mail z jakiego jest Pan miasta, mogę podesłać kilka kontaktów do obecnych użytkowników. Będzie można zasięgnąć języka.
Pozdrawiam
Jestem autorem Menadżera Serwisu, nie chcę się tu rozpisywać i reklamować, ale chcę odpowiedzieć użytkownikowi michalmwp. Menadżer w wersji nazwijmy to "powszechnej" faktycznie nie ma funkcji wystawiania faktury do wielu zleceń. Jednak ta funkcja istnieje i jest z powodzeniem od kilku lat wykorzystywana przez jedną z firm. Jest ona ukryta i już jakiś czas zastanawiam się nad jej upublicznieniem. Co do podejścia do klienta i zmian, wystarczy poczytać listę aktualizacji http://serwisoft.pl/aktualizacje, są to zmiany w 80% oparte i propozycje i potrzeby użytkowników. Jeśli dostanę informację na e-mail z jakiego jest Pan miasta, mogę podesłać kilka kontaktów do obecnych użytkowników. Będzie można zasięgnąć języka.
Pozdrawiam
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Re: Menadżer do serwisu
by Google Adsense [BOT] • 17 April 2020, 19:19
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
_______________________________All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.