Witam,
Jak wygląda u Was wstępny kontakt z klientem?
Jeżeli klient przychodzi do Was z laptopem to od razu przy kliencie sprawdzacie urządzenie czy wypisujecie protokół przyjęcia sprzętu i odkładacie na półkę w kolejkę?
Jeżeli klient pyta ile czasu czeka się na diagnostykę czy naprawę to co im odpowiadacie?
Bardzo często klienci przynoszą np. laptopa i od razu chcą żeby wycenić naprawę, a przecież wiadomo, że ciężko jest wycenić naprawę jeżeli nie wiemy co dokładnie jest uszkodzone. Jakie są Wasze odpowiedzi na tego typu pytania?
W największych miastach w Polsce najczęściej diagnostyka jest darmowa... Jak to wygląda u Was? Czy pobieracie opłatę w przypadku rezygnacji z naprawy przez klienta? Klienci też często pytają się o laptop zastępczy na czas naprawy. Czy macie w ofercie takie laptopy zastępcze czy one są darmowe czy pobieracie jakąś opłatę za wypożyczenie? Czy też macie w swojej ofercie diagnostykę expressową? A jakie pobieracie opłaty? Czy to jest opłata pobierana z góry czy dopiero po naprawie? Jak sobie radzicie z niecierpliwymi klientami, którzy oddają sprzęt w czwartek, a w piątek dzwonią po kilkanaście razy z pytaniem "czy już coś wiadomo"....
Dzięki za pomoc
Jak wygląda u Was wstępny kontakt z klientem?
Jeżeli klient przychodzi do Was z laptopem to od razu przy kliencie sprawdzacie urządzenie czy wypisujecie protokół przyjęcia sprzętu i odkładacie na półkę w kolejkę?
Jeżeli klient pyta ile czasu czeka się na diagnostykę czy naprawę to co im odpowiadacie?
Bardzo często klienci przynoszą np. laptopa i od razu chcą żeby wycenić naprawę, a przecież wiadomo, że ciężko jest wycenić naprawę jeżeli nie wiemy co dokładnie jest uszkodzone. Jakie są Wasze odpowiedzi na tego typu pytania?
W największych miastach w Polsce najczęściej diagnostyka jest darmowa... Jak to wygląda u Was? Czy pobieracie opłatę w przypadku rezygnacji z naprawy przez klienta? Klienci też często pytają się o laptop zastępczy na czas naprawy. Czy macie w ofercie takie laptopy zastępcze czy one są darmowe czy pobieracie jakąś opłatę za wypożyczenie? Czy też macie w swojej ofercie diagnostykę expressową? A jakie pobieracie opłaty? Czy to jest opłata pobierana z góry czy dopiero po naprawie? Jak sobie radzicie z niecierpliwymi klientami, którzy oddają sprzęt w czwartek, a w piątek dzwonią po kilkanaście razy z pytaniem "czy już coś wiadomo"....
Dzięki za pomoc