• Dysk SSD Kingston SA400S37 240GB-ocena

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać pełny model nośnika oraz skrótowy opis problemu.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis problemu, co zostało zrobione, wyniki tych działań oraz sformułowane zapytanie.
  3. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  4. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1 Dysk SSD Kingston SA400S37 240GB-ocena


przez janstop84 28 stycznia 2022, 08:56
Witam . Proszę o weryfikacje czy te dysk jest uszkodzony. Dysk pracuje w laptopie Dell. Zrobiłe test HDTune. Pokazuje problem z interfejsem. Dysk przełozony do innego laptopa i ten sami błąd w HDTune. Wiec włożyłem do Della dysk z innego laptopa z tym , że dysk HDD i błędu nie mam. Właścicielka twierdzi , że dysk był wymieniany 3 dni temu .Obrazek

Re: Dysk SSD Kingston SA400S37 240GB-ocena


przez Google Adsense [BOT] 28 stycznia 2022, 08:56

#2 Re: Dysk SSD Kingston SA400S37 240GB-ocena


przez Kaleron 28 stycznia 2022, 12:02
Zacznij od przeczyszczenia złącza. Ten błąd najczęściej wskazuje na problemy w komunikacji pomiędzy dyskiem, a komputerem. Najczęściej występuje w PCtach, gdzie zwykle winny jest kabel SATA - uszkodzony, niskiej jakości, niedociśnięty lub opleciony wiązką przewodów zasilających. Czasem problem może leżeć po stronie samego nośnika, ale takie wskazanie, to dość słaba podstawa do reklamacji i może się zdarzyć, że sprzedający nie będzie chciał uznać.
Pytanie, dlaczego właścicielka zgłosiła się z laptopem/dyskiem i czy występują jeszcze jakieś inne niepokojące objawy?

Re: Dysk SSD Kingston SA400S37 240GB-ocena


przez Google Adsense [BOT] 28 stycznia 2022, 12:02
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.