• Zgodność wersji bios

Эта тема помечена как АРХИВНАЯ. Oтвечайте только если ваше сообщение содержит решение проблемы (Условия и Положения, c. 12.1).

#1 Zgodność wersji bios

от akuboka 19 Декабрь 2022, 17:54
Dzień dobry
Mam pytanie jak bardzo musi być zgodna wersja bios. Czy bios powinien być bardziej do danego modelu czy wersji płyty ?
Wydaje mi się ze oznaczenie płyty jest ważniejsze ale nie mam doświadczenia.
Przykład:
Czy można wgrać bios z modelu L550d-136 do modelu L550d-144 gdzie oba maja oznaczenie płyty LA5331p?

Re: Zgodność wersji bios

от Google Adsense [BOT] 19 Декабрь 2022, 17:54

#2 Re: Zgodność wersji bios

от marcinmarcin 21 Декабрь 2022, 08:55
Witam.
akuboka писал(а):Czy można wgrać bios z modelu L550d-136 do modelu L550d-144 gdzie oba maja oznaczenie płyty LA5331p?

W przypadku tej płyty jak najbardziej można.
akuboka писал(а):Czy bios powinien być bardziej do danego modelu czy wersji płyty ?

Bardziej powinien być do modelu płyty, ale nie jest to takie zero-jedynkowe. Czasami ważna jest obsada tejże płyty (nawet nazwa chipa graficznego ma znaczenie). W nowszych "intelach" bardzo istotny jest ME Region.

#3 Re: Zgodność wersji bios

от akuboka 24 Декабрь 2022, 15:45
Pytanie było ogólne ale również połączone z konkretnym przypadkiem.
Na samym początku płyta reagowała na przycisk power i załączala wszystkie napięcia ale obrazu brak. Po wgraniu innego biosu już tylko próbowała załączać i stad było pytanie czy to niedopasowanie czy raczej poprzedni był jednak uszkodzony.

#4 Re: Zgodność wersji bios

от Vogelek23 13 Январь 2023, 12:23