• Menadżer do serwisu

Forum rules:Click here to view the forum rules

  1. Topic title should contain the brief description of problem.
  2. Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
  3. It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
  4. You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
  5. It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.

#21 Re: Menadżer do serwisu


by hanomag 4 June 2011, 16:34
Kolego demeo, jak wypadły testy? Też poszukuję takiego programu.

Re: Re: Menadżer do serwisu


by Google Adsense [BOT] 4 June 2011, 16:34

#22 Re: Menadżer do serwisu


by Keli 9 June 2011, 21:51
Ktoś wcześniej zarzucił programowi OPUS SERWIS, że nie ma możliwości wstawiania zdjęć do zleceń naprawy. Wyszła na dniach aktualizacja, która m.in dodaje taką funkcję.

#23 Re: Menadżer do serwisu


by gathor 9 June 2011, 21:54
Keli wrote:Ktoś wcześniej zarzucił programowi OPUS SERWIS, że nie ma możliwości wstawiania zdjęć do zleceń naprawy. Wyszła na dniach aktualizacja, która m.in dodaje taką funkcję.

Tak, ale angielską wersję obiecali 2 miesiące temu i do dzisiaj mnie nie poinformowali o jej istnieniu.

#24 Re: Menadżer do serwisu


by Maxur 9 June 2011, 22:15
Najlepszy z możliwych z jakimi miałem do czynienia to Quick Books, doskonale sprawdza się w praktyce jest intuicyjny w obsłudze oraz można zkomunikować go z terminalem pobierającym pieniądze z kart debetowych i kredytowych dodatkowo jest w pełni edytowalny i nadaje się pod każdy rodzaj business'u. Wada jest że nie jest darmowy, koszt nowego to ok 100$.

#25 Re: Menadżer do serwisu


by demeo 9 June 2011, 22:23
hanomag wrote:Kolego demeo, jak wypadły testy? Też poszukuję takiego programu.


Osticket działa bardzo fajnie i przyzwoicie, niestety nie ma możliwości definiowania własnych pól do wpisywania danych oraz na chwilę obecną jest tylko w wersji ang. Ponoć jego kolejna wersja (która ma jest już ogłoszona na forum) ma posiadać wielojęzyczność, możliwość definiowania własnych pól i kilka innych ciekawych ficzerów.

OTRS jest stosunkowo problematyczny w instalacji jak się nie ma konta z pełnymi uprawnieniami na serwerze, ale za to można sobie założyć konto 30-dniowe na ich serwerze w celu przetestowania tego oprogramowania, ponoć jest dużo bardziej konfigurowalny i elastyczny, ale jeszcze nie miałem okazji/czasu się temu dokładniej przyjrzeć.

Poza tym takich programów jest dość sporo wystarczy zapytać google "tickieting system", "trouble tickieting system", "issue tracking system", "help desk system", "workflow system", możemy dodać "open source" jeśli szukamy darmowego oprogramowania.


--
pozdrawiam,
demeo

#26 Re: Menadżer do serwisu


by kamilj 9 June 2011, 22:38
Keli wrote:Ktoś wcześniej zarzucił programowi OPUS SERWIS, że nie ma możliwości wstawiania zdjęć do zleceń naprawy. Wyszła na dniach aktualizacja, która m.in dodaje taką funkcję.


W sumie z tą aktualizacją to program jest dla mnie wszystkim co potrzebuję. Też osobiście polecam ten program.

#27 Re: Menadżer do serwisu


by willyvmm 12 June 2011, 23:10
Kilka dni temu wysłałem maila do opus serwis z zapytaniem o postępy z wersję angielskojęzyczną, przed minutą otrzymałem odpowiedź:

Witam,

powinienem mieć wersję angielską do 18 czerwca.

Pozdrawiam
Grzegorz Wodnicki
OPUS-SOFT


Pozdrawiam.

#28 Re: Menadżer do serwisu


by hanomag 12 June 2011, 23:16
Zdecyduję się na Opus. Trochę szkoda mi pieniędzy, ale myślę że nie warto być sknerą - paradoksalnie to nie zawsze się opłaca.

#29 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 13 June 2011, 06:11
hanomag wrote:Zdecyduję się na Opus. Trochę szkoda mi pieniędzy, ale myślę że nie warto być sknerą - paradoksalnie to nie zawsze się opłaca.


Wersja jednostanowiskowa to 146,37zł. To naprawde nie wydatek :shock:

#30 Re: Menadżer do serwisu


by shakez 13 June 2011, 06:31
Nie korzystałem z takich programów ale czy są one aż tak zaawansowane że lepiej kupić licencje niż samodzielnie napisać. Myślę że taki program powinien zarządzać naprawami, klientami i kilkoma formularzami. Do tego najlepiej online by mieć dostęp do niego wszędzie nie tylko w miejscu pracy i z wykorzystaniem ajax dla wygody. Taki program możne przecież sobie napisać dostosowując do własnych potrzeb.
arvika wrote:Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM..

Chyba że ma to być program do prowadzenia firmy czyli kadry, płace itp. Wtedy to urasta do rangi CRM.
Ciekaw jestem jakich funkcji koledzy oczekują od takiego programu?

#31 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 13 June 2011, 06:37
shakez wrote:Nie korzystałem z takich programów ale czy są one aż tak zaawansowane że lepiej kupić licencje niż samodzielnie napisać.


Jeśli kolega ma czas i umiejętności to nie widzę problemu. Jako że wole się zajmować rzeczami na których się znam lepiej, czyli odzyskiwanie danych i serwis, programowanie zostawiam komu innemu ;) Inna sprawa, że na to zupełnie już nie miałbym czasu...

#32 Re: Menadżer do serwisu


by shakez 13 June 2011, 06:48
Zdaje się że Administrator już nad czymś pracuje więc nie ma sensu powielać. Tylko czy to będzie darmowy program?

#33 Re: Menadżer do serwisu


by mareksmd 21 September 2011, 09:05
Ponawiam temat, czy Administrator może wypowiedzieć się jak daleko jest oprogramowanie?

Pozdrawiam

#34 Re: Menadżer do serwisu


by marek216 21 January 2012, 07:40
OPUS przestał istnieć - to tyle z informacji od autora.
Brak supportu i rozwoju spowodowało poszukiwanie nowego oprogramowania.

Podobną aczkolwiek droższą i bardziej zakręconą aplikacją jest Asystent Serwis i Reklamacje 2011 - kilka godzin zabawy i zrezygnowałem. Soft ma być intuicyjny - ten dla mnie nie jest.

Dalsze poszukiwania i testy wyłoniły zwycięzcę. Założenie było proste: program ma być intuicyjny, rozwijany i niedrogi.

Dla mnie numerem jeden na chwilę obecną jest NTSN - demo do pobrania pod serwis.ntsn.pl/pobierz.html

W cenie licencji rocznej jest również opcja sprawdzania statusu on-line, w demo tego nie da się sprawdzić więc przykład z mojego serwisu co widzi klient:
zlecenia.soft-serwis.eu/56/1401

#35 Re: Menadżer do serwisu


by notebook 29 February 2012, 16:08
Dołączam się do marek216. Korzystamy z ntsn.serwis od niemal roku.

Program działa bardzo stabilnie, ma nieograniczoną ilość stanowisk sieciowych, umożliwia dostęp przez internet, niedawno został uruchomiony moduł powiadamiania SMS.

Jest cały czas rozwijany, producent służy pomocą.

Wcześniej korzystaliśmy z programu serwison, ale pojawiały się błędy i zrezygnowaliśmy z niego.
Jeżeli ktoś poszukuje prostego i intuicyjnego programu bez gospodarki magazynowej i wystawiania faktur to polecam ntsn.serwis

#36 Re: Menadżer do serwisu


by marek216 29 February 2012, 16:59
Fakturowanie będzie dostępne od wersji 2.
Co prawa jeszcze klika miesięcy na to poczekamy ale wiem że prace trwają.
Autor na bieżąco wprowadza wszystkie ciekawe pomysły - dla nas rozbudował drzewo kategorii sprzętu.

#37 Re: Menadżer do serwisu


by willyvmm 29 February 2012, 17:17
A jest wersja Angielskojęzyczna ?

#38 Re: Menadżer do serwisu


by mikesh 29 February 2012, 19:23
willyvmm wrote:A jest wersja Angielskojęzyczna ?


Jeśli chodzi o obsługę to nie ma. Natomiast można definiować pola i wydruki więc dla klienta może być anglojęzyczna.

Sam korzystam od niedawna z tego oprogramowania i dla mnie jest wystarczające.

#39 Re: Menadżer do serwisu


by pcdata 5 March 2012, 19:47
Panowie czy znacie jakiś program który można zintegrować z subiektem? Interesuje mnie polityka magazynowa, idealnie by było żeby magazyn był jeden np w subiekcie i serwisant dodając części do naprawy (aktualnie opus) ściągał ją. W opusie jest strasznie ubogi magazyn z brakiem podzielenia części na kategorie i muszę go korygować z subiektem. Może ktoś na opusie to zrobił?

Re: Menadżer do serwisu


by Google Adsense [BOT] 6 March 2012, 08:00

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.