• Menadżer do serwisu

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać skrócony opis problemu.
  2. Treść wątku powinna zawierać rozszerzony opis problemu oraz sformułowane pytanie.
  3. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów/wsadów BIOS, ani linkowanie do tych plików, zamieszczonych na innych stronach. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę lub naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  4. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O SCHEMATY/BIOS.

#21 Re: Menadżer do serwisu


przez hanomag 4 czerwca 2011, 16:34
Kolego demeo, jak wypadły testy? Też poszukuję takiego programu.

Re: Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 4 czerwca 2011, 16:34

#22 Re: Menadżer do serwisu


przez Keli 9 czerwca 2011, 21:51
Ktoś wcześniej zarzucił programowi OPUS SERWIS, że nie ma możliwości wstawiania zdjęć do zleceń naprawy. Wyszła na dniach aktualizacja, która m.in dodaje taką funkcję.

#23 Re: Menadżer do serwisu


przez gathor 9 czerwca 2011, 21:54
Keli napisał(a):Ktoś wcześniej zarzucił programowi OPUS SERWIS, że nie ma możliwości wstawiania zdjęć do zleceń naprawy. Wyszła na dniach aktualizacja, która m.in dodaje taką funkcję.

Tak, ale angielską wersję obiecali 2 miesiące temu i do dzisiaj mnie nie poinformowali o jej istnieniu.

#24 Re: Menadżer do serwisu


przez Maxur 9 czerwca 2011, 22:15
Najlepszy z możliwych z jakimi miałem do czynienia to Quick Books, doskonale sprawdza się w praktyce jest intuicyjny w obsłudze oraz można zkomunikować go z terminalem pobierającym pieniądze z kart debetowych i kredytowych dodatkowo jest w pełni edytowalny i nadaje się pod każdy rodzaj business'u. Wada jest że nie jest darmowy, koszt nowego to ok 100$.

#25 Re: Menadżer do serwisu


przez demeo 9 czerwca 2011, 22:23
hanomag napisał(a):Kolego demeo, jak wypadły testy? Też poszukuję takiego programu.


Osticket działa bardzo fajnie i przyzwoicie, niestety nie ma możliwości definiowania własnych pól do wpisywania danych oraz na chwilę obecną jest tylko w wersji ang. Ponoć jego kolejna wersja (która ma jest już ogłoszona na forum) ma posiadać wielojęzyczność, możliwość definiowania własnych pól i kilka innych ciekawych ficzerów.

OTRS jest stosunkowo problematyczny w instalacji jak się nie ma konta z pełnymi uprawnieniami na serwerze, ale za to można sobie założyć konto 30-dniowe na ich serwerze w celu przetestowania tego oprogramowania, ponoć jest dużo bardziej konfigurowalny i elastyczny, ale jeszcze nie miałem okazji/czasu się temu dokładniej przyjrzeć.

Poza tym takich programów jest dość sporo wystarczy zapytać google "tickieting system", "trouble tickieting system", "issue tracking system", "help desk system", "workflow system", możemy dodać "open source" jeśli szukamy darmowego oprogramowania.


--
pozdrawiam,
demeo

#26 Re: Menadżer do serwisu


przez kamilj 9 czerwca 2011, 22:38
Keli napisał(a):Ktoś wcześniej zarzucił programowi OPUS SERWIS, że nie ma możliwości wstawiania zdjęć do zleceń naprawy. Wyszła na dniach aktualizacja, która m.in dodaje taką funkcję.


W sumie z tą aktualizacją to program jest dla mnie wszystkim co potrzebuję. Też osobiście polecam ten program.

#27 Re: Menadżer do serwisu


przez willyvmm 12 czerwca 2011, 23:10
Kilka dni temu wysłałem maila do opus serwis z zapytaniem o postępy z wersję angielskojęzyczną, przed minutą otrzymałem odpowiedź:

Witam,

powinienem mieć wersję angielską do 18 czerwca.

Pozdrawiam
Grzegorz Wodnicki
OPUS-SOFT


Pozdrawiam.

#28 Re: Menadżer do serwisu


przez hanomag 12 czerwca 2011, 23:16
Zdecyduję się na Opus. Trochę szkoda mi pieniędzy, ale myślę że nie warto być sknerą - paradoksalnie to nie zawsze się opłaca.

#29 Re: Menadżer do serwisu


przez arvika 13 czerwca 2011, 06:11
hanomag napisał(a):Zdecyduję się na Opus. Trochę szkoda mi pieniędzy, ale myślę że nie warto być sknerą - paradoksalnie to nie zawsze się opłaca.


Wersja jednostanowiskowa to 146,37zł. To naprawde nie wydatek :shock:

#30 Re: Menadżer do serwisu


przez shakez 13 czerwca 2011, 06:31
Nie korzystałem z takich programów ale czy są one aż tak zaawansowane że lepiej kupić licencje niż samodzielnie napisać. Myślę że taki program powinien zarządzać naprawami, klientami i kilkoma formularzami. Do tego najlepiej online by mieć dostęp do niego wszędzie nie tylko w miejscu pracy i z wykorzystaniem ajax dla wygody. Taki program możne przecież sobie napisać dostosowując do własnych potrzeb.
arvika napisał(a):Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM..

Chyba że ma to być program do prowadzenia firmy czyli kadry, płace itp. Wtedy to urasta do rangi CRM.
Ciekaw jestem jakich funkcji koledzy oczekują od takiego programu?

#31 Re: Menadżer do serwisu


przez arvika 13 czerwca 2011, 06:37
shakez napisał(a):Nie korzystałem z takich programów ale czy są one aż tak zaawansowane że lepiej kupić licencje niż samodzielnie napisać.


Jeśli kolega ma czas i umiejętności to nie widzę problemu. Jako że wole się zajmować rzeczami na których się znam lepiej, czyli odzyskiwanie danych i serwis, programowanie zostawiam komu innemu ;) Inna sprawa, że na to zupełnie już nie miałbym czasu...

#32 Re: Menadżer do serwisu


przez shakez 13 czerwca 2011, 06:48
Zdaje się że Administrator już nad czymś pracuje więc nie ma sensu powielać. Tylko czy to będzie darmowy program?

#33 Re: Menadżer do serwisu


przez mareksmd 21 września 2011, 09:05
Ponawiam temat, czy Administrator może wypowiedzieć się jak daleko jest oprogramowanie?

Pozdrawiam

#34 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 21 stycznia 2012, 07:40
OPUS przestał istnieć - to tyle z informacji od autora.
Brak supportu i rozwoju spowodowało poszukiwanie nowego oprogramowania.

Podobną aczkolwiek droższą i bardziej zakręconą aplikacją jest Asystent Serwis i Reklamacje 2011 - kilka godzin zabawy i zrezygnowałem. Soft ma być intuicyjny - ten dla mnie nie jest.

Dalsze poszukiwania i testy wyłoniły zwycięzcę. Założenie było proste: program ma być intuicyjny, rozwijany i niedrogi.

Dla mnie numerem jeden na chwilę obecną jest NTSN - demo do pobrania pod serwis.ntsn.pl/pobierz.html

W cenie licencji rocznej jest również opcja sprawdzania statusu on-line, w demo tego nie da się sprawdzić więc przykład z mojego serwisu co widzi klient:
zlecenia.soft-serwis.eu/56/1401

#35 Re: Menadżer do serwisu


przez notebook 29 lutego 2012, 16:08
Dołączam się do marek216. Korzystamy z ntsn.serwis od niemal roku.

Program działa bardzo stabilnie, ma nieograniczoną ilość stanowisk sieciowych, umożliwia dostęp przez internet, niedawno został uruchomiony moduł powiadamiania SMS.

Jest cały czas rozwijany, producent służy pomocą.

Wcześniej korzystaliśmy z programu serwison, ale pojawiały się błędy i zrezygnowaliśmy z niego.
Jeżeli ktoś poszukuje prostego i intuicyjnego programu bez gospodarki magazynowej i wystawiania faktur to polecam ntsn.serwis

#36 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 29 lutego 2012, 16:59
Fakturowanie będzie dostępne od wersji 2.
Co prawa jeszcze klika miesięcy na to poczekamy ale wiem że prace trwają.
Autor na bieżąco wprowadza wszystkie ciekawe pomysły - dla nas rozbudował drzewo kategorii sprzętu.

#37 Re: Menadżer do serwisu


przez willyvmm 29 lutego 2012, 17:17
A jest wersja Angielskojęzyczna ?

#38 Re: Menadżer do serwisu


przez mikesh 29 lutego 2012, 19:23
willyvmm napisał(a):A jest wersja Angielskojęzyczna ?


Jeśli chodzi o obsługę to nie ma. Natomiast można definiować pola i wydruki więc dla klienta może być anglojęzyczna.

Sam korzystam od niedawna z tego oprogramowania i dla mnie jest wystarczające.

#39 Re: Menadżer do serwisu


przez pcdata 5 marca 2012, 19:47
Panowie czy znacie jakiś program który można zintegrować z subiektem? Interesuje mnie polityka magazynowa, idealnie by było żeby magazyn był jeden np w subiekcie i serwisant dodając części do naprawy (aktualnie opus) ściągał ją. W opusie jest strasznie ubogi magazyn z brakiem podzielenia części na kategorie i muszę go korygować z subiektem. Może ktoś na opusie to zrobił?

Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 6 marca 2012, 08:00

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.