#1 Odbiór sprzętu i opłata za diagnozę. Serwis nie chce wydać sprzętu.
by kamilj • 20 March 2012, 19:00
Witam serdecznie.
Mam mały problem, właściwie to mój klient, który oddał swojego innego laptopa do innego serwisu.
Laptop był po zalaniu i generalnie nie działała klawiatura, ale reszta była ok. Panowie z tamtego serwisu stwierdzili, że wymyli klawiaturę w myjce ultradźwiękowej ale że stopiło się gniazdo i że nie da się naprawić (pomijam już "rzetelność" tej diagnozy).
Czyli ogółem mówiąc nic nie naprawili i żądają teraz coś około 200 zł za wykonane do tej pory czynności i nie chcą wydać laptopa bez uiszczenia opłaty.
Klient twierdzi, że nic nie podpisywał, tak więc na papierze na nic się nie zgadzał.
Czy serwis ma w ogóle jakieś prawo do takich żądań jeśli nie został sporządzony żaden dokument mówiący o opłatach?
I czy jeśli serwis ma w regulaminie zapis, że należy uiścić opłatę, to czy stając się klientem serwisu automatycznie jest się zobowiązanym do uiszczenia opłaty mimo braku jakichkolwiek dokumentów z podpisem klienta?
Prosiłbym o także o ewentualną poradę jak wyegzekwować sprzęt od tamtego serwisu i czy można się powołać na jakieś paragrafy?
Dziękuję i pozdrawiam.
Mam mały problem, właściwie to mój klient, który oddał swojego innego laptopa do innego serwisu.
Laptop był po zalaniu i generalnie nie działała klawiatura, ale reszta była ok. Panowie z tamtego serwisu stwierdzili, że wymyli klawiaturę w myjce ultradźwiękowej ale że stopiło się gniazdo i że nie da się naprawić (pomijam już "rzetelność" tej diagnozy).
Czyli ogółem mówiąc nic nie naprawili i żądają teraz coś około 200 zł za wykonane do tej pory czynności i nie chcą wydać laptopa bez uiszczenia opłaty.
Klient twierdzi, że nic nie podpisywał, tak więc na papierze na nic się nie zgadzał.
Czy serwis ma w ogóle jakieś prawo do takich żądań jeśli nie został sporządzony żaden dokument mówiący o opłatach?
I czy jeśli serwis ma w regulaminie zapis, że należy uiścić opłatę, to czy stając się klientem serwisu automatycznie jest się zobowiązanym do uiszczenia opłaty mimo braku jakichkolwiek dokumentów z podpisem klienta?
Prosiłbym o także o ewentualną poradę jak wyegzekwować sprzęt od tamtego serwisu i czy można się powołać na jakieś paragrafy?
Dziękuję i pozdrawiam.