• Części z allegro - jak udokumentować wydatek.

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.

#1 Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


przez shakez 18 maja 2012, 17:24
Witam.
Mam takie pytanie. Jeśli kupujecie np na allegro jakąś część bez rachunku/faktury, w jaki sposób to dokumentujecie w rozchodach firmy?

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


przez Google Adsense [BOT] 18 maja 2012, 17:24

#2 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek. 


przez morph 18 maja 2012, 17:37
Witaj

Dowodem wewnętrznym po stronie kosztów (zaopatrzeniowe lub pozostałe wydatki - zależnie co dale z tym robię) + wydruk z potwierdzenia z allegro + polecenie przelewu jeżeli było przedpłatą na konto, jeżeli za pobraniem to list przewozowy. Jeżeli potrzebuję część sprzedać jako osobną pozycję na fakturze robię PW (przychód wewnętrzny na ten towar) w programie do fakturowania i podpinam do dokumentów.

#3 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


przez shakez 18 maja 2012, 17:46
Wielkie dzięki.
Tak podejrzewałem ale chciałem się upewnić.
Czyli muszę się zaopatrzyć w bloczek z drukami dowodów wewnętrznych.

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


przez Google Adsense [BOT] 18 maja 2012, 17:46

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.