• Części z allegro - jak udokumentować wydatek.

Forum rules:Click here to view the forum rules

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.

#1 Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


by shakez 18 May 2012, 17:24
Witam.
Mam takie pytanie. Jeśli kupujecie np na allegro jakąś część bez rachunku/faktury, w jaki sposób to dokumentujecie w rozchodach firmy?

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


by Google Adsense [BOT] 18 May 2012, 17:24

#2 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek. 


by morph 18 May 2012, 17:37
Witaj

Dowodem wewnętrznym po stronie kosztów (zaopatrzeniowe lub pozostałe wydatki - zależnie co dale z tym robię) + wydruk z potwierdzenia z allegro + polecenie przelewu jeżeli było przedpłatą na konto, jeżeli za pobraniem to list przewozowy. Jeżeli potrzebuję część sprzedać jako osobną pozycję na fakturze robię PW (przychód wewnętrzny na ten towar) w programie do fakturowania i podpinam do dokumentów.

#3 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


by shakez 18 May 2012, 17:46
Wielkie dzięki.
Tak podejrzewałem ale chciałem się upewnić.
Czyli muszę się zaopatrzyć w bloczek z drukami dowodów wewnętrznych.

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


by Google Adsense [BOT] 18 May 2012, 17:46

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.