• Menadżer do serwisu

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać skrócony opis problemu.
  2. Treść wątku powinna zawierać rozszerzony opis problemu oraz sformułowane pytanie.
  3. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów/wsadów BIOS, ani linkowanie do tych plików, zamieszczonych na innych stronach. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę lub naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  4. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O SCHEMATY/BIOS.

#41 Re: Menadżer do serwisu


przez notebook 8 marca 2012, 22:59
Dodatek do Subiekta wygląda obiecująco, ale cena lekko odstrasza.

Re: Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 8 marca 2012, 22:59

#42 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 22 marca 2012, 20:09
Weszliśmy we współpracę z producentem ntsn :)
Jeśli ktoś chce kupić oprogramowanie ntsn z małym rabatem proszę o kontakt przez PW - tylko tą droga będzie udzielany rabat.

Oferta rabatowa tylko na forum i tylko przez PW - promocja dotyczy tylko polecanych "zaprzyjaźnionych" klientów.
Licencja będzie normalnie wystawiona na kupującego - nie sprzedajemy swoich licencji.

Cennik podstawowy
serwis.ntsn.pl/cennik.html

Oferta rabatowa tylko na forum i tylko przez PW - promocja dotyczy tylko "zaprzyjaźnionych" klientów.

#43 Re: Menadżer do serwisu


przez infobit 30 marca 2012, 22:48
A tu http://adiserwis.pl/programy/nasze-programy/71-aserwis do pobrania darmowy i prosty program do prowadzenia serwisu. Jak rozmawiałem z autorem to mówił, że przygotowuje aktualizacje programu do współpracy z czytnikiem kodów kreskowych. Raporty można łatwo dostosować do własnych potrzeb a program jest darmowy.

Mam nadzieję, że się autor nie obrazi za podesłanie tutaj linku :)

#44 Re: Menadżer do serwisu


przez Emios 31 marca 2012, 09:14
Ja mam zrobiony system w oparciu o darmowego VTigera zalety w porównaniu z innymi programami:
- serwis online dostępny przez internet,
- przy tworzeniu nowego użytkownika automatycznie tworzone jest mu konto gdzie ma podgląd swoich danych,
- przy zgłoszeniach zapisuje się korespondencja z klientem (historia) typu: naprawa tego i tego koszt 200 zł, klient dostaje informację na maila ze ma nową wiadomość - loguje się do systemu i odpowiada,
- do zgłoszeń możemy dowolne pliki dokładać (zdjęcia, scany pism itd...)

#45 Re: Menadżer do serwisu


przez Titus007 3 kwietnia 2012, 11:04
Emios napisał(a):Ja mam zrobiony system w oparciu o darmowego VTigera zalety w porównaniu z innymi programami:
- serwis online dostępny przez internet...


Może zechciałbyś się nim podzielić? Bardzo przydałaby się taka aplikacja, ale jak dotąd żadna nie spełnia naszych oczekiwań.

#46 Re: Menadżer do serwisu


przez infobit 3 kwietnia 2012, 11:27
vTiger jest systemem otwartym mozna go sobie samemu dostosować do własnych potrzeb.

Faktem jest że informacja kolegi Emios to tak o niczym nie mówi bo fakt że coś ma... no cóż w tym temacie chyba nie chwalimy się tym co mamy a dzielimy się informacjami, dostępnością, możliwością zakupu, rozwiązaniami jakie stosujemy itp.

Kolega Emios mógłby dać chociaż link do swojego serwisu by można było go obejrzeć i np. podjąć z kolegą rozmowy handlowe :)

#47 Re: Menadżer do serwisu


przez demeo 3 kwietnia 2012, 12:10
Titus007 napisał(a):
Może zechciałbyś się nim podzielić? Bardzo przydałaby się taka aplikacja, ale jak dotąd żadna nie spełnia naszych oczekiwań.



Czy możesz wypisać jakie masz oczekiwania? Niedługo będę zlecał komuś wykonanie takiego systemu.


--
Pozdrawiam,
demeo

#48 Re: Menadżer do serwisu


przez Emios 3 kwietnia 2012, 21:35
Witam,
No pewnie że się podzielę, a rozmów handlowych nie podejmę jedyne czego oczekuję to uwag :) Jutro po południu zrobię konto na innym serwerze, do swojego systemu nie dam loginu ze względu na to iż system jest wdrożony w naszej firmie.

#49 Re: Menadżer do serwisu


przez czorny 4 kwietnia 2012, 10:29
infobit napisał(a):Kolega Emios mógłby dać chociaż link do swojego serwisu by można było go obejrzeć i np. podjąć z kolegą rozmowy handlowe


Można sprawdzić sobie demo pod wskazanym poniżej linkiem:

http://www.vtiger.com/blogs/?p=917

#50 Re: Menadżer do serwisu


przez infobit 4 kwietnia 2012, 11:15
Kolego czorny ale czym jest Vtiger to wiadomo (jest wiele darmowych platform CRM). Czym innym jest przystosowanie go do własnych potrzeb chociażby serwisu. Jak rozumiem kolega Emios ma też skrypty, moduły i narzędzia dostosowane do serwisu komputerowego i to chciałbym zobaczyć.

#51 Re: Menadżer do serwisu


przez Emios 4 kwietnia 2012, 22:27
A więc po kolei:
Kod: Zaznacz całyhttp://serwisik.emikomp.pl

login: emios
hasło: do odszukania w tekście (bardzo proszę o niezmienianie hasła)

1. Tworzymy nową osobę kontaktową poprzez wpisanie danych, po zatwierdzeniu pojawiają się nam wszystkie dane klienta, wtedy też możemy określić czy osoba ma być "Użytkownik Portalu". Jeśli zapiszemy użytkownika automatycznie zostanie mu utworzone konto w portalu (wygenerowany login i P@$$w0rd zostaną wysłane na adres ze zgłoszenia).

Przy tworzeniu osób system jest rozbudowany o tabele klient, możemy rozumieć to jako firma (do firmy może zostać przypisanych kilka osób kontaktowych)

2. Tworzymy zgłoszenie serwisowe wypełniając odpowiednio pola, tu możemy wybrać osobę kontaktową bądź klienta (powiadomienia dostanie kilka osób, przy dużych firmach się przydaje gdzie kilka osób jest decydujących technik-do wydania decyzji, księgowa do puszczenia przelewu, cieć do odebrania paczki :) )

Następne kroki to już tylko edycja zgłoszenia - korespondencja, dodawanie zdjęć, zmiana statusu itd....

Każdy z kolegów niech sobie utworzy po zgłoszeniu wraz ze swoim mailem wtedy będzie widział jak system działa, co do maila administratora to nie jestem pewny czy mogę utworzyć jakiś na darmowym koncie - jeśli jest to zgodne z prawem do testów bardzo proszę utworzyć oraz zmienić w ustawieniach.

Bardzo ale to bardzo proszę o uwagi i spostrzeżenia, jeśli ktoś byłby zainteresowany bardzo proszę o kontakt na priva, kodem się podzielę. Wdrożyć każdy może sobie na swoją rękę, niestety nasz człowiek nie ma na to czasu (praca+wykłady na uczelni), oczywiście opis jesteśmy w stanie udostępnić, a miejsce na serwerze też się znajdzie jak ktoś nie posiada.

#52 Re: Menadżer do serwisu


przez willyvmm 5 kwietnia 2012, 06:41
Na zgłoszeniu brakuje pola HASŁO (do komputera klienta).

#53 Re: Menadżer do serwisu


przez Emios 5 kwietnia 2012, 11:17
willyvmm napisał(a):Na zgłoszeni brakuje pola HASŁO (do komputera klienta).

słusznie pole zostanie dopisane

#54 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 18 kwietnia 2012, 19:32
W załączniku najnowsza wersja " ntsn serwis " - niedostępna jeszcze oficjalnie. Pojawi się za klika dni.
Jako partner mam ją wcześniej
Jest to wersja stabilna.
Wersja 1.18



Musisz być zalogowany, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

#55 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 23 października 2012, 18:46
W dniu 22 października ukazała się nowa wersja programu do serwisu - ntsn.serwis – wersja 1.19.1.Najważniejsze zmiany w stosunku do wersji poprzedniej:

karta sprzętu z modułem magazynowym
wysyłanie emaili z programu
drukowanie etykiet / stickerów na sprzęt
rozbudowany moduł rozliczeń zintegrowany z modułem statystycznym
wyszukiwanie naprawy po zewnętrznym numerze naprawy

Dodatkowo nowa wersja zawiera dużo poprawek.


Wersja 1.19.1 do pobrania dostępna jest na stronie:
Kod: Zaznacz całyhttp://serwis.ntsn.pl/pobierz.html


Jak kogoś program interesuje to mam możliwość udzielenia rabatu 10% - szczegóły na PW.

#56 Re: Menadżer do serwisu


przez czorny 23 października 2012, 19:10
Witam.

Czy istnieje szansa, że menadżer ten ukaże się w innej wersji językowej niż Polski ? Mam na myśli wersję w języku angielskim i nie tylko możliwość zmiany języka wydruków, ale cały soft EN.

#57 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 23 października 2012, 20:44
Z tego co wiem na dzień dzisiejszy nie ma takich planów.
W fazie tworzenia jest wersja 2 - będę sugerował kolejny raz zainteresowanie angielską wersją językową.

#58 Re: Menadżer do serwisu


przez kbrygola 25 października 2012, 19:19
Interesuje mnie możliwość importu z Opusa, z tego co słyszałem w kolejnych wersjach miała być odpowiednia opcja wprost w programie, czy to prawda? jeśli nie ma takiej opcji, czy istnieje jakiś sposób na "ręczne" przeniesienie bazy z Opusa do Ntsn?

#59 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 25 października 2012, 19:40
kbrygola napisał(a):Interesuje mnie możliwość importu z Opusa, z tego co słyszałem w kolejnych wersjach miała być odpowiednia opcja wprost w programie,


Nie ma takiej opcji, nie wiem co ty słyszałeś ale ja pierwsze słyszę ale dopytam u źródła.

kbrygola napisał(a):czy istnieje jakiś sposób na "ręczne" przeniesienie bazy z Opusa do Ntsn?


Nie.
Masz to co ja miałem rok temu - jakiś czas praca na dwóch programach.

#60 Re: Menadżer do serwisu


przez marioj77 25 października 2012, 20:45
Skoro jeden program pracuje na bazie danych i drugi również to co stoi na przeszkodzie w przeniesieniu danych z Opusa?

Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 25 października 2012, 20:45

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.