• Asus K50IJ - po przejściach, działa tylko podświetlenie matrycy

This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).

#1 Asus K50IJ - po przejściach, działa tylko podświetlenie matrycy

by bobyszek 19 February 2013, 21:49
Witam.
To mój pierwszy post, więc witam wszystkich. Jestem informatykiem - mechatronikiem. Na co dzień serwisuję maszyny, ale trafił do mnie komputer jak w temacie. Na początku martwy. Po rozkręceniu, przeczyszczeniu i podłączeniu wszystkiego oprócz matrycy komp "wstał" tj Działa ładowanie, uruchamia się z przycisku dysk pracuje itp. Po rozkręceniu klapy, wypiąłem taśmę z matrycy i podłączyłem ją do płyty głównej, komputer też się uruchamia (taśma ok). Po podpięciu taśmy do matrycy, zaczęła podświetlać, lecz ekran nie reaguje a komp działa już z podpiętą matrycą. Na zewnętrznym monitorze zero reakcji. Tu mam problem, ponieważ ze znikomej reakcji dysku sądzę, że system nie wstaje i nie mogę przełączyć na zew. monitor. W związku z powyższym zwracam się do Was i proszę o sugestię co robić, aby podczas startu biosu sprawdzić ten komp na zew. monitorze. Nie mam też pewności, że klawiatura działa, ponieważ nie reaguje podświetlenie po wciśnięciu CapsLock i NumLock.

Pozdr.

Re: Asus K50IJ - po przejściach, działa tylko podświetlenie matrycy

by Google Adsense [BOT] 19 February 2013, 21:49

#2 Re: Asus K50IJ - po przejściach, działa tylko podświetlenie matrycy

by bobyszek 25 February 2013, 16:57
Witam!