• Problem z Touch ID w iPad A1822

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe PCB (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego PCB, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie można znaleźć oznaczenia, należy zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także jakichkolwiek wsadów BIOS / firmware (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  7. Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.

#1 Problem z Touch ID w iPad A1822


przez gradek83 20 września 2021, 22:44
Wymieniałem dziś zbity digitizer w iPad A1822 z racji takiej że taśma od Touch ID była uszkodzona to cały Touch ID wymieniłem na oryginalny z innego iPad A1822. Problem w tym że po usunięciu starego ustawienia linii papilarnych teraz nie mogę dodać nowych ustawień. Czy aby wszystko zadziałało muszę zrobić pełen reset tabletu ?
Obrazek

Re: Problem z Touch ID w iPad A1822


przez Google Adsense [BOT] 20 września 2021, 22:44

#2 Re: Problem z Touch ID w iPad A1822  [ROZWIĄZANY]


przez gradek83 23 września 2021, 15:49
Po przywróceniu do ustawień fabrycznych iPada nic się nie zmieniło. Na szczęście okazało się że tasiemka łącząca jest lutowana po środku " producent pewnie już z góry przyjął taką ewentualność że może się uszkodzić w newralgicznym miejscu podczas demontażu digitizera" . po wymianie taśmy wszystko ruszyło.

Obrazek
Obrazek

Tak więc wymieniając digitizer należy też przenieś Touch ID przycisk.

#3 Re: Problem z Touch ID w iPad A1822


przez Vogelek23 25 września 2021, 00:23
gradek83 napisał(a):Tak więc wymieniając digitizer należy też przenieś Touch ID przycisk.
Można przeprogramować nowy Home Button, aby sparować go z płytą główną - do tego jest potrzebny stosowny programator i aplikacja. TouchID - tak jak i FaceID - jest parowane z płytą główną (zarówno w iPhone, iPad jak i nowszych MacBook'ach) i jeśli nie ma możliwości przeniesienia oryginalnego przycisku lub jego skopiowania, to przy wymianie przycisku na nowy traci się funkcję TouchID.

Re: Problem z Touch ID w iPad A1822


przez Google Adsense [BOT] 25 września 2021, 00:23

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.