Witam serdecznie,
W dniu dzisiejszym wprowadziłem istotną aktualizację w Systemie Punktowym - jest to niejako wstęp do (już dawno zapowiadanego) w pełni automatycznego modułu wypłat Punktów w postaci gotówki. Co prawda automat nie został jeszcze całkowicie przetestowany i wypłaty będę robił ręcznie, dopóki nie zakończę integracji Systemu Punktów z API PayPala oraz API konta bankowego, ale rdzeń mechanizmu udostępniam już teraz, aby można było przetestować najbardziej istotne jego elementy.
Pozwolę sobie wesprzeć się kilkoma obrazkami, aby móc łatwiej objaśnić działanie modułu wypłat Punktów. Przechodzimy zatem do Banku Punktów:
KROK 1: Ustawiamy swój adres e-mail PayPal. Wpisujemy go w pole tekstowe (1) i naciskamy przycisk ZAPISZ (2):
KROK 2: Jeśli wpisaliśmy poprawny adres e-mail (formularz przeprowadza na tym etapie walidację adresu, więc musi on mieć poprawny format oraz nie może być pusty), na ekranie wyświetli się nam stosowny komunikat i możemy powrócić do Banku Punktów:
KROK 3: Ponieważ ustawiliśmy adres e-mail PayPal, możemy teraz wypłacać Punkty w postaci gotówki. Wpisujemy więc w pole tekstowe (1) żądaną kwotę i naciskamy przycisk WYPŁAĆ (2):
KROK 4: Jeśli wpisaliśmy poprawną kwotę (nie jest ujemna lub równa 0 oraz nie jest większa, niż wynosi nasze saldo Punktów), na ekranie wyświetli się nam stosowny komunikat:
Równocześnie otrzymamy automatyczną Prywatną Wiadomość o treści widocznej poniżej, zawierającą szczegóły naszego żądania. Nadawcą tej wiadomości jestem zawsze JA - to na wypadek, gdyby zaistniała potrzeba pilnego kontaktu ze mną (np. wpisaliśmy niepoprawną kwotę albo mamy wpisany nieaktualny adres e-mail PayPal) - wystarczy odpowiedzieć na tę wiadomość, cytując jej treść (najlepiej użyć ikonki z dwoma dymkami w prawym górnym rogu wiadomości):
Oczywiście w naszym wyciągu z operacji na Punktach ta operacja jest także odnotowana:
Co jednak zrobić, jeśli chcemy całkowicie usunąć adres e-mail PayPal z naszego profilu? Nic prostszego - wystarczy po prostu usunąć adres z pola tekstowego (1) i nacisnąć przycisk AKTUALIZUJ (2):
Nasz adres e-mail PayPal zostanie tym samym bezpowrotnie usunięty, jednakże w każdej chwili będziemy mogli wpisać go ponownie, powtarzając czynności z KROKU 2.
Już niebawem moduł wypłaty Punktów będzie całkowicie automatyczny oraz będzie możliwe wypłacanie Punktów także na konto bankowe. Mam nadzieję, że powyższa aktualizacja przypadnie Wam do gustu. Z pewnością przyspieszy ona proces obsługi żądania wypłaty, ponieważ nie będzie trzeba pisać prywatnych wiadomości - po ustawieniu maila PayPal, żądanie zostaje wysłane praktycznie jednym kliknięciem.
------------
NOTATKA: Z uwagi na to, że adres e-mail PayPal traktujemy jak dane prywatne, jest on chroniony w sposób szczególny, zgodnie z naszą POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.
W dniu dzisiejszym wprowadziłem istotną aktualizację w Systemie Punktowym - jest to niejako wstęp do (już dawno zapowiadanego) w pełni automatycznego modułu wypłat Punktów w postaci gotówki. Co prawda automat nie został jeszcze całkowicie przetestowany i wypłaty będę robił ręcznie, dopóki nie zakończę integracji Systemu Punktów z API PayPala oraz API konta bankowego, ale rdzeń mechanizmu udostępniam już teraz, aby można było przetestować najbardziej istotne jego elementy.
Pozwolę sobie wesprzeć się kilkoma obrazkami, aby móc łatwiej objaśnić działanie modułu wypłat Punktów. Przechodzimy zatem do Banku Punktów:
KROK 1: Ustawiamy swój adres e-mail PayPal. Wpisujemy go w pole tekstowe (1) i naciskamy przycisk ZAPISZ (2):
KROK 2: Jeśli wpisaliśmy poprawny adres e-mail (formularz przeprowadza na tym etapie walidację adresu, więc musi on mieć poprawny format oraz nie może być pusty), na ekranie wyświetli się nam stosowny komunikat i możemy powrócić do Banku Punktów:
KROK 3: Ponieważ ustawiliśmy adres e-mail PayPal, możemy teraz wypłacać Punkty w postaci gotówki. Wpisujemy więc w pole tekstowe (1) żądaną kwotę i naciskamy przycisk WYPŁAĆ (2):
KROK 4: Jeśli wpisaliśmy poprawną kwotę (nie jest ujemna lub równa 0 oraz nie jest większa, niż wynosi nasze saldo Punktów), na ekranie wyświetli się nam stosowny komunikat:
Równocześnie otrzymamy automatyczną Prywatną Wiadomość o treści widocznej poniżej, zawierającą szczegóły naszego żądania. Nadawcą tej wiadomości jestem zawsze JA - to na wypadek, gdyby zaistniała potrzeba pilnego kontaktu ze mną (np. wpisaliśmy niepoprawną kwotę albo mamy wpisany nieaktualny adres e-mail PayPal) - wystarczy odpowiedzieć na tę wiadomość, cytując jej treść (najlepiej użyć ikonki z dwoma dymkami w prawym górnym rogu wiadomości):
Oczywiście w naszym wyciągu z operacji na Punktach ta operacja jest także odnotowana:
Co jednak zrobić, jeśli chcemy całkowicie usunąć adres e-mail PayPal z naszego profilu? Nic prostszego - wystarczy po prostu usunąć adres z pola tekstowego (1) i nacisnąć przycisk AKTUALIZUJ (2):
Nasz adres e-mail PayPal zostanie tym samym bezpowrotnie usunięty, jednakże w każdej chwili będziemy mogli wpisać go ponownie, powtarzając czynności z KROKU 2.
Już niebawem moduł wypłaty Punktów będzie całkowicie automatyczny oraz będzie możliwe wypłacanie Punktów także na konto bankowe. Mam nadzieję, że powyższa aktualizacja przypadnie Wam do gustu. Z pewnością przyspieszy ona proces obsługi żądania wypłaty, ponieważ nie będzie trzeba pisać prywatnych wiadomości - po ustawieniu maila PayPal, żądanie zostaje wysłane praktycznie jednym kliknięciem.
------------
NOTATKA: Z uwagi na to, że adres e-mail PayPal traktujemy jak dane prywatne, jest on chroniony w sposób szczególny, zgodnie z naszą POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.