• Tłumaczenie klienta apropos usterki

Forumsregeln:Die Forumsregeln lesen

1. W tym dziale zamieszczamy wszystko, z czego można się pośmiać - dowcipy, rysunki, zdjęcia, linki itd.
2. Pośmiać się - to nie znaczy naśmiewać się ani wyszydzać. Pamiętajmy zatem o godności drugiego człowieka.
3. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych (z tego nie da rady się pośmiać), a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
4. Staramy siem pisadź poprawnom polrzczyznom ;)
Dieses Thema ist als ARCHIV markiert. Antworten Sie nur, wenn Ihre Nachricht eine Lösung enthält (Allgemeine Geschäftsbedingungen, 12.1)

#1 Tłumaczenie klienta apropos usterki


von ravwpr 11 Dezember 2014, 09:42
[url=https://www.elvikom.pl/obrazki/_f/f_0024401.jpg]Bild[/url]

Re: Tłumaczenie klienta apropos usterki


von Google Adsense [BOT] 11 Dezember 2014, 09:42

#2 Re: Tłumaczenie klienta apropos usterki


von chmielo 8 Februar 2015, 11:02
hehe ;)

U nas kiedyś klient przyniósł lapka na gwarancję, wysłaliśmy do producenta bo się nie uruchamiał. Okazało się że laptop jest cały zalany, jeszcze pływa w środku tylko z wierzchu dobrze posprzątany żeby widać nie było ;)

Dzwonię do klienta i mówię o zaistniałej sytuacji, na to słyszę "TO PAN GO ZALAŁ I G***WNO MNIE TO INTERESUJE TERAZ MACIE NAPRAWIĆ" ;P

Pan oczywiście został spuszczony w kibel ;]

Re: Tłumaczenie klienta apropos usterki


von Google Adsense [BOT] 8 Februar 2015, 11:02
Dieses Thema ist als ARCHIV markiert. Antworten Sie nur, wenn Ihre Nachricht eine Lösung enthält (Allgemeine Geschäftsbedingungen, 12.1)

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

_______________________________
Alle Rechte vorbehalten. Das unerlaubte Kopieren des Inhalts dieser Website oder eines Teils davon ist strengstens untersagt.
Alle auf dieser Website veröffentlichten Marken, Markennamen, Produkte oder Dienstleistungen gehören ihren gesetzlichen Eigentümern, sind urheberrechtlich geschützt und werden nur zu Informationszwecken verwendet.