Czy ktoś zastanawiał się nad problemem uszkodzonych dysków klientów które leża w serwisie? Na większości jest nielegalny soft. Wystarczy kilka badów a system będzie się krzaczył, wymieniamy dysk, zgrywamy klientowi dane a dysk zostaje w serwisie może przyda się elektronika kiedyś-tak pewnie większość z nas robi. W przypadku kontroli na nic tłumaczenie że dysk klienta bo ten wszystkiego się wyprze i pozamiatane. Punkt w regulaminie mówiący o tym że nie odpowiadamy za soft na kompie też nie wiele nam pomoże bo klient wszystkiemu zaprzeczy i powie że oddał z softem legalnym a co serwis z kompem zrobił nie wie. Z tego co słyszałem 80% klientów świadomych nielegalnego softu na swoim kompie wyprze się również komputera.
Wracając do dysków myślałem nad tym żeby każdy czyścić po zgraniu danych ale z tym też jest problem bo często klienci wracają żeby im coś jeszcze zgrać z dysku, jakiś czas trzeba dysk trzymać z ich danymi. Najlepszym rozwiązaniem jest zwrot uszkodzonego dysku ale wtedy będziemy mieli problem z częściami jak będą potrzebne.
Wracając do dysków myślałem nad tym żeby każdy czyścić po zgraniu danych ale z tym też jest problem bo często klienci wracają żeby im coś jeszcze zgrać z dysku, jakiś czas trzeba dysk trzymać z ich danymi. Najlepszym rozwiązaniem jest zwrot uszkodzonego dysku ale wtedy będziemy mieli problem z częściami jak będą potrzebne.