#1 Źle zrealizowane zamówienie - brak konsekwencji dla Dostawcy?
by disease2kowalski • 28 May 2012, 12:38
Koledzy.
Po raz kolejny spotykam się z problemem, gdzie zamawiając sprzęt i oczekując jego realizacji na dzień następny wychodzi coś złego:
CASE A:
1. zamawiam nowy towar x o właściwościach y i ilości z.
2. przychodzi towar ffff o właściwosciach (2/3)x w ilości z.
3. wymiana towaru przeciąga się już 2 tygodnie. Ciągle przysyłają coś nie takiego... a to bo nie mają a to bo nie dojechały a to wyszły takie jak miały być a dojechały inne...
za towar zapłacono gotówką...
CASE B:
Allegro.. W opisie wyślemy w 24h.. mija tydzień towaru nie ma...
co radzicie w takich przypadkach?
Ja chyba zacznę szukać firmy która wyegzekwuje mi odszkodowania.
Nie mogę wystawić klientowi faktury za coś co nie jest dokończone a za co zapłaciłem np 6 tyś gotówką..
Znacie takie dobrze egzekwujące firmy??
Po raz kolejny spotykam się z problemem, gdzie zamawiając sprzęt i oczekując jego realizacji na dzień następny wychodzi coś złego:
CASE A:
1. zamawiam nowy towar x o właściwościach y i ilości z.
2. przychodzi towar ffff o właściwosciach (2/3)x w ilości z.
3. wymiana towaru przeciąga się już 2 tygodnie. Ciągle przysyłają coś nie takiego... a to bo nie mają a to bo nie dojechały a to wyszły takie jak miały być a dojechały inne...
za towar zapłacono gotówką...
CASE B:
Allegro.. W opisie wyślemy w 24h.. mija tydzień towaru nie ma...
co radzicie w takich przypadkach?
Ja chyba zacznę szukać firmy która wyegzekwuje mi odszkodowania.
Nie mogę wystawić klientowi faktury za coś co nie jest dokończone a za co zapłaciłem np 6 tyś gotówką..
Znacie takie dobrze egzekwujące firmy??