• Źle zrealizowane zamówienie - brak konsekwencji dla Dostawcy?

Forum rules:Click here to view the forum rules

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.
This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).

#1 Źle zrealizowane zamówienie - brak konsekwencji dla Dostawcy?


by disease2kowalski 28 May 2012, 12:38
Koledzy.
Po raz kolejny spotykam się z problemem, gdzie zamawiając sprzęt i oczekując jego realizacji na dzień następny wychodzi coś złego:
CASE A:
1. zamawiam nowy towar x o właściwościach y i ilości z.
2. przychodzi towar ffff o właściwosciach (2/3)x w ilości z.
3. wymiana towaru przeciąga się już 2 tygodnie. Ciągle przysyłają coś nie takiego... a to bo nie mają a to bo nie dojechały a to wyszły takie jak miały być a dojechały inne...
za towar zapłacono gotówką...

CASE B:
Allegro.. W opisie wyślemy w 24h.. mija tydzień towaru nie ma...

co radzicie w takich przypadkach?
Ja chyba zacznę szukać firmy która wyegzekwuje mi odszkodowania.
Nie mogę wystawić klientowi faktury za coś co nie jest dokończone a za co zapłaciłem np 6 tyś gotówką..
Znacie takie dobrze egzekwujące firmy??

Re: Źle zrealizowane zamówienie - brak konsekwencji dla Dostawcy?


by Google Adsense [BOT] 28 May 2012, 12:38
This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.