• Źle zrealizowane zamówienie - brak konsekwencji dla Dostawcy?

Pravila foruma:Klikni tukaj za prikaz pravil na forumu

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.
Ta tema je označena kot ARHIVSKA. Odgovorite samo, če vaše sporočilo vsebuje rešitev (Pravila in Pogoji, 12.1).

#1 Źle zrealizowane zamówienie - brak konsekwencji dla Dostawcy?


Napisal/-a disease2kowalski 28 Maj 2012, 13:38
Koledzy.
Po raz kolejny spotykam się z problemem, gdzie zamawiając sprzęt i oczekując jego realizacji na dzień następny wychodzi coś złego:
CASE A:
1. zamawiam nowy towar x o właściwościach y i ilości z.
2. przychodzi towar ffff o właściwosciach (2/3)x w ilości z.
3. wymiana towaru przeciąga się już 2 tygodnie. Ciągle przysyłają coś nie takiego... a to bo nie mają a to bo nie dojechały a to wyszły takie jak miały być a dojechały inne...
za towar zapłacono gotówką...

CASE B:
Allegro.. W opisie wyślemy w 24h.. mija tydzień towaru nie ma...

co radzicie w takich przypadkach?
Ja chyba zacznę szukać firmy która wyegzekwuje mi odszkodowania.
Nie mogę wystawić klientowi faktury za coś co nie jest dokończone a za co zapłaciłem np 6 tyś gotówką..
Znacie takie dobrze egzekwujące firmy??

Re: Źle zrealizowane zamówienie - brak konsekwencji dla Dostawcy?


Napisal/-a Google Adsense [BOT] 28 Maj 2012, 13:38
Ta tema je označena kot ARHIVSKA. Odgovorite samo, če vaše sporočilo vsebuje rešitev (Pravila in Pogoji, 12.1).

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

_______________________________
Vse pravice pridržane. Nepooblaščeno kopiranje vsebine te spletne strani ali njenega dela je strogo prepovedano.
Vse blagovne znamke, izdelki ali storitve, objavljene na tej spletni strani, pripadajo njihovim zakonitim lastnikom, so avtorsko zaščitene in se uporabljajo samo v informativne namene.