#1 Zwrot kosztów przesyłki sprzętu od klienta do serwisu - czy to nasz przychód
by KodIT • 4 February 2016, 23:35
Załóżmy sobie taką sytuację.
Klient z innego miasta chce do Was wysłać sprzęt do naprawy. Wysyłacie mu kuriera po ten sprzęt. Naprawiacie sprzęt i odsyłacie go klientowi. Przy odbiorze klient pokrywa koszty naprawy oraz wysyłki. Koszty wysyłki zatem po paru dniach wpływają na Wasze konto.
Sami wcześniej jednak za tego kuriera zapłaciliście, więc na wysyłce nic nie zarabiacie.
I tu pytanie, czy takie operacje:
- koszt wysłania kuriera sprzętu od i do klienta
- zwrot tych kosztów przez klienta
księgujecie w KPiR?
Czy można uniknąć takiego księgowania, które tylko zjada niepotrzebnie limit na kasę fiskalną?
Klient z innego miasta chce do Was wysłać sprzęt do naprawy. Wysyłacie mu kuriera po ten sprzęt. Naprawiacie sprzęt i odsyłacie go klientowi. Przy odbiorze klient pokrywa koszty naprawy oraz wysyłki. Koszty wysyłki zatem po paru dniach wpływają na Wasze konto.
Sami wcześniej jednak za tego kuriera zapłaciliście, więc na wysyłce nic nie zarabiacie.
I tu pytanie, czy takie operacje:
- koszt wysłania kuriera sprzętu od i do klienta
- zwrot tych kosztów przez klienta
księgujecie w KPiR?
Czy można uniknąć takiego księgowania, które tylko zjada niepotrzebnie limit na kasę fiskalną?